Hotel Papa Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Heisann Lurer på om det er noen som har en god hamburger å anbefale? Har lyst til å prøve noe nytt og lurer på om det er noen som vet om en god burger sjappe i oslo? Mvh EvenruD Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 TGI Fridays eller Egon har gode burgere Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Hvor finner jeg TGI Fridays? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Hvor finner jeg TGI Fridays? 6950641[/snapback] Karl Johan, Klingenberg og muligens Aker Brygge. Rimelig dyrt sted, rundt 150 for burgeren, verdt pengene. Masse tilbehør. Drikke må kjøpes ved siden av, men gratis påfyll. (brus) Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Nei og nei og nei og nei...disse kommærsje resturantburgerene er ikke noe gode syntes nå jeg. Det er en sinnsyk god burgersjappe øverst i Bogstadveien (mot Majorstua T) Husker ikke hva den het.. Men anyways, kjøp burger på gatekjøkken! De smaker mye bedre enn Egon og TGI, som forøvrig ligger på Aker Brygge og omegn (TGI på Karl Johan finnes ikke mer) Endret 27. september 2006 av Zande Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Det jeg også har erfart Zande. Burgerne fra gatekjøkken gruser McDonalds og andre rene hamburger sjapper... Men så finns det så uendelig mange av de gatekjøkkene også, bare lurte på om det var noen som visste om noen som var gode.. Skal ta og prøve den i Bogstadveien Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 det tullet macdonalds serverer kan jo ikke kalles burger da... Jeg glemte forresten at Hard Rock Cafe har åpnet, de skal ha snasne burgere. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Mener HRC tok over lokalet til TGI.. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Mener HRC tok over lokalet til TGI.. 6950868[/snapback] Nei,HRC ligger helt ut på hjørnet mot gaten med Norli, mens TGI lå lenger opp. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Lenger opp på Carl Johan eller gata der Norli ligger? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Lenger opp på Carl Johan eller gata der Norli ligger? 6951709[/snapback] Karl Johan, nærmere Egertorget Lenke til kommentar
A.J Green Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg digger Big Spender på Beach Club. Blir helt perfekt og passe mett av den Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Er sjelden i Oslo lenger. Den gangen jeg bodde der hadde jeg mere peil. De ubestridt beste burgerne den gangen (rundt 1980) hadde Malik, den gangen han bare hadde sjappa på Frogner og laget burgerne selv for hånd i kjelleren. Så ble det big business, og det gikk som det måtte gå. Med forbehold om at jeg ikke har smakt alle Oslo's burgere i senere år: Jeg hadde gleden av å besøke HRC i sommer, og de gruser TGI og alle andre kjedeburgere lett. Og så mye bedre musikk de har! Vet ikke hvordan det er blitt i Oslo, men i Bergen har kvaliteten på maten hos TGI sunket betraktelig de senere årene. Før var det mitt stamsted, nå går jeg der bare unntaksvis. Egon-burgere er slett ikke gale, men litt smakløse, og jeg har gått lei av dem. Litt kresen er jeg selvsagt, siden jeg er i USA flere ganger i året og har fått smaken for "the real thing". Men det blir en annen historie... Geir Lenke til kommentar
etcreature Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Jepp, Malik's hadde de klart beste burgerne på 80 og starten av 90-tallet. De har dog tapt seg kraftig det siste tiåret, selv om de fortsatt er over snittet. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Jepp, Malik's hadde de klart beste burgerne på 80 og starten av 90-tallet. De har dog tapt seg kraftig det siste tiåret, selv om de fortsatt er over snittet. 6957915[/snapback] Og hvor finner jeg denne Malik's? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Jepp, Malik's hadde de klart beste burgerne på 80 og starten av 90-tallet. De har dog tapt seg kraftig det siste tiåret, selv om de fortsatt er over snittet. 6957915[/snapback] Og hvor finner jeg denne Malik's? 6958321[/snapback] Overalt egentlig, det er en ganske stor kjede, men like ved bohemen pub midt i Oslo sentrum er det en. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Jepp, Malik's hadde de klart beste burgerne på 80 og starten av 90-tallet. De har dog tapt seg kraftig det siste tiåret, selv om de fortsatt er over snittet. 6957915[/snapback] Ja. Personlig skjønte jeg det gikk utfor bakke når de begynte å dynke fritt'ene med grillkrydder av storkjøkkentypen på litersflasker. Sånt har bare en funksjon: Å maskere smaken av råvarene... Geir Lenke til kommentar
Dr-Eirik Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg vil anbefale alle rundt i oslo (som har mulighet) til og ta seg turen til norges beste burgersjappe, den ligger rett ved siden av Statoil på lørenskog ved Lørenskog stasjon. Navnet lyder som følger; Robsrudjordet Grill. De serverer en heidundranes 300grams burger til snaue 100kr og da får du med alt du vil av tilbehør, mye/ikke no ost, bacon og hjemmelaget milkshake til ca 20kr, alt dette er og anbefale og du får et knallmåltid du sent vil glemme. 1 Lenke til kommentar
meanbean Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Må bare droppe inn med at vis dere er innom Trondheim so er en 250g Chees på Sesam ved Studentersamfunnet obligatorisk. Den er høyt på lista over Norges beste burger.... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Finns det noen liste over gode burgere i norge? Akkurat som kebab lista? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå