Chainman Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg har da prestert og pådra meg trojaner, og vil formatere pcen min. En Acer Aspire 5600(bærbar). Men det som er, er at den 'meny' saken som skal komme opp når jeg starter pc'en kommer ikke opp. Noen andre måter og formatere pc'en på? Lenke til kommentar
Chainman Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Eller noen som vet om ett bra GRATIS Antivirus program som fjerner alt av drittvirus osv. Men vil helst formatere Lenke til kommentar
kvase Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 http://safety.live.com/site/nb-NO/default.htm Lenke til kommentar
Chainman Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Prøver den nå. Noen fler som har noen ideer? Eller, hvordan man formaterer? Lenke til kommentar
Chainman Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Nå har jeg bestemt meg. Jeg vil formatere pc'en. Alt driver og henger seg osv her nå. Har lastet ned virusprogram så det holder, å har fjernet masse, men trojaneren vil absolutt ikke vekk. så noen, helst hjelp meg med hvordan jeg kan gjøre det Endret 27. september 2006 av Chainman Lenke til kommentar
Chainman Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 ????? Hadde vært fint md noe svar Lenke til kommentar
erikoed Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 sett i cd med det nye operativsystem. start opp maskinen og boot fra cdromen. Deretter formaterer du hardisken før du legger inn. Veldig enkelt Lenke til kommentar
Chainman Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Jeg kan den mpten. Men det som er, er at, det er ikke noe som skjer når jeg gjør følgende: Setter i CD'en starter maskinen på nytt, og ingenting skjer. Altså, det er ingenting som jeg kan trykke på osv for å komme inn på den meny saken Endret 27. september 2006 av Chainman Lenke til kommentar
Chainman Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah... Sorry for masing men jeg blir gal snart^^ Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Flytter denne til et mer passende sted - Maskinen min fungerer ikke - hvor man kan poste alt som er problematisk ved datan din. Lenke til kommentar
Holmgang Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hei! Sett i windows cden, gå til "min datamaskin" også trykker du på windows cden, velger installere windows på nytt så på begynnelsen av installasjonen kan du velge hvilken partisjon du vil installere på. Der kan du også velge å formatere partisjon. Ihvertfall sånn på min stasjonere, men det er hvert et forsøk! Lenke til kommentar
Mortings Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Windows guide(hvordan formatere) er er en guide. se på den, det hjelper deg nok;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå