cannavaro Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 støtter forslaget nå er det faktsisk veldig mange tråder om gothic 3, og vi trenger en plass å ha alle samlet sånn at vi slipper å lete etter dem så ofte Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Ja, uten dette vil forumet bli uryddig. Fjern "Far Cry"! Lenke til kommentar
araziel Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Med på den ja. Enda en hel haug som ikke har fått fatt i spillet, så mer diskusjon kommer det til å bli. Men som moderator sier, bare diskuter spillet som vi gjør nå. Så snart gamingforumet har flere gothic 3 tråder lager de eget forum, never fear Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Eg vil tru at dei prioriterer endring av forumstrukturen i første omgang. Men når den kjem, kan det godt tenkes at det blir nokre endringar under "Spillforum - for de mest omdiskuterte". Som cetram seier tidlegare i tråden er det lurt å gi det litt tid. Sjølv om det er mange tråder dei første dagane, betyr ikkje dette at spelet vil vere populært over lengre tid. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hadde vert noe med et Gothic Forum ja! Lenke til kommentar
Kris R Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Som cetram seier tidlegare i tråden er det lurt å gi det litt tid. Sjølv om det er mange tråder dei første dagane, betyr ikkje dette at spelet vil vere populært over lengre tid. 7069273[/snapback] De har jo lagt inn Farcry Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Blir det egentlig ikke ganske lik interesse for Neverwinter Nights 2, Age of Conan, Warhammer Online osv? Issåfall, bør man jo ha underforum for dem også... Men det hadde vært greit. Spillet har bare vært ute et par dager og det er allerede mange tråder oppe, og dette er jo et slikt spill som folk (sannsynligvis) spiller en veldig god stund ettersom det er et RPG spill. Forslaget om fjerning av Far Cry kategori, støttes. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Som cetram seier tidlegare i tråden er det lurt å gi det litt tid. Sjølv om det er mange tråder dei første dagane, betyr ikkje dette at spelet vil vere populært over lengre tid. 7069273[/snapback] De har jo lagt inn Farcry 7069454[/snapback] Som var populært over ei lengre periode. Det er bare dei siste dagane det har vore stor aktivitet rundt dette spelet. Det er ein fordel å vente litt lenger for å sjå om aktiviteten held seg på eit høgt nivå før ein evt. opprettar ein ny kategori. Far Cry-kategorien vil truleg bli fjerna. Tidlegare uttalelser tyder på dette. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Er det så veldig mye arbeid å opprette og fjerne "for de meste populære spillene" -underkategoriene? Ikke vet jeg altså.. bare lurer Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Støtter forslaget. Hadde faktisk tenkt å foreslå det samme selv.Sitter å installerer nå, og det kommer nok til å poppe opp mange tråder her om det ikke får sin egen del. Greit andre har flere spillere men denne tittelen må ikke undervurderes. Foreslår dog ikke et gothic 3 forum men et generelt Gothic forum for alle 3 spillene. 7068444[/snapback] Det er da aldri noen som har sagt noe om noe forum for kun Gothic 3? Uansett, jeg er faktisk enig med cetram nå. Vi bør kanskje gi det litt tid. At det er stort "fuss" rundt det den første dagen er jo selvsagt. Likevel, med et slikt forum ville det vært enklere for folk å opprette tråder om ting de lurer på, i stedet for å skrive i tråden som nå fungerer som den generelle Gothic3-tråden. Vi får se om spillet opprettholder populariteten på forumet. Bone, jeg tviler på at det er hysterisk vanskelig, men det blir liksom litt uprofesjonelt og dumt å opprette og stenge slike forum hele tiden. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Er det så veldig mye arbeid å opprette og fjerne "for de meste populære spillene" -underkategoriene? Ikke vet jeg altså.. bare lurer 7069580[/snapback] Reint tekninsk trur ikkje det er så vanskeleg å opprette ein ny kategori, men det er ein del styr med flytting av tråder. Dette er veldig tidkrevande. Derfor vil ein vere sikker på at ein ny kategori er 'levedyktig' før den vert oppretta. Det er da aldri noen som har sagt noe om noe forum for kun Gothic 3? Eg flytta ein del innlegg frå ein annan tråd, inkludert det du siterer, der det var snakk om ein kategori for Gothic 3. Så er det nokon innlegg som virker litt rare i forhold til denne tråden, er det derfor. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Hadde egentlig vært greit med et eget Gothic -forum.. the Elder Scrolls har jo sin.. Lurer allikevel på om, grunnet Morrowind og den store Oblivion -hypen, gjør at TES er allikevel hakket større.. Men, støtter forslaget! ..tråden skal kanskje allikevel i kategorien "tilbakemeldinger om forumet" !? 7068325[/snapback] Hakket større? Haha, vist du snakker om popularitet, så er TES serien uendelig mye større enn Gothic serien. Uansett, jeg støtter forslaget, vi ser jo allerede at det blir oprettet ganske mange tråder angående Gothic 3, og det dagen etter release. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 14. oktober 2006 Del Skrevet 14. oktober 2006 Jo, men det kan jo hende at populariteten faller. Likevel, Piranha har jo sagt at de allerede jobber med en expansion da - og ryktene går om et Gothic MMO, så jeg vil påstå at et eventuelt Gothic-forum absolutt er levedyktig. GTA diskuteres ikke akkurat hysterisk varmt for tiden, men det forumet er også levedyktig, siden det alltid er noe nytt GTA-relatert på vei. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Ja er det vel egentlig så mange reelle Gothic tråder? Har søkt på forumet, og fant 8 sider med Gothic relaterte tråder, men mange av disse var vedrørende et problemet med spillet, eller var innlemmed i andre tråder. Kunne ikke se så mange tråde som var ren Gothic. Og selvfølgelig masse samletråder. Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 (endret) Reint tekninsk trur ikkje det er så vanskeleg å opprette ein ny kategori, men det er ein del styr med flytting av tråder. Dette er veldig tidkrevande. Derfor vil ein vere sikker på at ein ny kategori er 'levedyktig' før den vert oppretta. 7069781[/snapback] Behøver dere å flytte alle trådene da? Jeg vil jo tru att det bare er å lage en Gothic forum. Så vil brukerne på en måte flytte trådene selv.. Ved å lage lignendes tråder og de "gamle" trådene som ligger under 'Diskuter spill og tilbehør - PC' bare vil bli glemt og forsvinner i det fjerne.. Det samme må da glede Age of Conan, Warhammer Online, Vanguard..... osv.. Er vell bare å lage underforum og ikke gjøre noe med det. La heller brukerne lage nye tråder der, og man kan starte på nytt.. Da vil det bli mer ryddig vil jeg tru. Siden tråder som ligger i 'Diskuter spill og tilbehør - PC' gjerne heter "Samletråden for....." osv som jeg synes har en tendens til å bli svært så rotete. Endret 16. oktober 2006 av o(O)phus Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Det blir bare rotete hvis det skal være Gothic-tråder både i Gothic-forumet og i resten av forumet. Da blir hele hensikten med å lage et Gothic-forum helt borte. Poenget med å lage et slikt forum, er jo fordi det flittig diskuteres på forumet allerede. Ergo: Det finnes mange tråder rundt spillet fra før av. Da blir det bare teit å la dem være. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 16. oktober 2006 Del Skrevet 16. oktober 2006 Jo, men det kan jo hende at populariteten faller. Likevel, Piranha har jo sagt at de allerede jobber med en expansion da - og ryktene går om et Gothic MMO, så jeg vil påstå at et eventuelt Gothic-forum absolutt er levedyktig. GTA diskuteres ikke akkurat hysterisk varmt for tiden, men det forumet er også levedyktig, siden det alltid er noe nytt GTA-relatert på vei. 7070729[/snapback] Og med tanke på at det vil bli sluppet ett mod-kit om ikke så lenge, så vil neppe populariteten falle. Og bare vent til jeg får spillet og begynner å spørre om mye rart, da vil det bli mange tråder ja Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Det er veldig enkelt å opprette en ny kategori. Det som derimot ikke er fullt så morsomt er å overføre eksisterende tråder til denne nye kategorien. Enda mindre minrsomt er det å flytte tråder tilbake til sine respektive kategorier, hvis det skulle vise seg å være et feilgrep. Dessuten er det ikke så fryktelig mange tråder om Gothic enda. De siste 60 dagene er det opprettet ca. 50 tråder med "Gothic" i emnefeltet. Enkelte av disse er store samletråder, mens andre er tråder som tilhører artikler på Gamer.no - og som derfor ikke vil bli flyttet uansett. Andre igjen er tråder med veldig liten aktivitet. Vi har lang erfaring med dette her nå, og ønsker derfor å avvente situasjonen litt til før vi oppretter et eget Gothic-forum. Håper på forståelse for dette. Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 17. oktober 2006 Del Skrevet 17. oktober 2006 Får håpe vi får gleden av å se ett eget Gothic forum snart da, det trengs. Ps, her har du 32gram med forståelse TST Lenke til kommentar
DidzisK Skrevet 18. oktober 2006 Del Skrevet 18. oktober 2006 Av en eller annen grunn oppdaget jeg Gothic og Gothic 2 for to år siden, og siden det har jeg ønsket en kategori hvor det hadde vært naturlig å dele erfaringer rundt de to. Men siden det ikke var så mange som spilte Gothic, var det ikke så gøy å begynne å mase om det. Jeg tipper at det blir noen av nye spillere som går tilbake til de gamle spillene for å oppleve bakgrunnshistorien og for å se hvor gøy det er å spille når Save og Load skjer nesten øyeblikkelig. Man bør vel nevne at den største og beste FAQ for Gothic 2 er skrevet av en nordmann ("GOTHIC 2 - Guide by Ellusion"), så det er god grunn å anta at flere nordmenn kan like de gamle spillene. Både Gothic og Gothic 2 (og utvidelsespakken NOTR, som er stor og veldig gøy) kan nå kjøpes i Norge for billig penge, noe som var vanskelig til og med i fjor. Så jeg også stemmer for Gothic-kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg