Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) PROBLEM LØST! jeg har lagd en hjemme side på Frontpage og er sånn nogenlunde ferdig, men når jeg prøver å kopiere HTML-kodene over til Freewebs så kommer det bare opp en blank side når jeg prøver siden, hvorfor det? har noen et svar på problemet mitt? takker for alle svar Endret 28. september 2006 av andrenilsen Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 jeg aner ikke hvordan freewebs fungerer, men det vanlige er at folk laster opp sidene sine via FTP. Du kan eventuelt prøve å vise kildekoden til den blanke siden, for og se om den inneholder noe som helst.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 hvordan laster jeg opp via FTP noen forslag til programm? Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 www.smartftp.com Freewebs har ikke støtte for FTP, da må du kjøpe konto der... Bruk http://www.awardspace.com som hosting. Ganske bra hosting det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 ok takk... da kan tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå