Kahuna Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Jeg har akkurat kjøpt spillet og lurer på en liten ting... Jeg har drevet og plasket litt rundt for å fange slaugtherfish men sliter med at neste fisk befinner seg så langt ute at jeg bare såvidt rekker ut før jeg må snu og trekke pusten. Er det i det hele tatt mulig å svømme eller er jeg for alltid dømt til å traske rundt på bånn? Har skummet manualen et par ganger og lagt fra meg alt tungt utstyr på land men jeg synker fortsatt like godt... Endret 27. september 2006 av Kahuna Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 For min del funger det nå godt å bare se oppover når man svømmer, da kommer jeg til overflata og får trukket pusten. Så er det bare å dykke ned å slakte videre. Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Husk å holde inne "framoverknappen"(gjerne W) mens du styrer med musa. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Ah, så enkelt Takk begge to, nå gikk fisket som en drøm, nesten. Måtte bare reloade en gang da jeg glemte å holde øye med helsa... Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Jeg har da aldri sunket noen gang? Kan sitte midt i vannet uten og synke... L o L? Endret 28. september 2006 av Lakus Lenke til kommentar
TheFifthApe Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg har heller aldri merket noe til at man synker i vannet.. Jeg synker bare når jeg svømmer nedover:P Skjønner ikke hva dere snakker om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå