Damio Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Jeg og Sjulimann fant et gammelt kabinett i låven min for noen dager siden. Vi satt og tenkte litt og kom på at vi kunne lakkere og rosemale det! Her er da fangsten Ja, neste skritt var å ta turen til europris og kjøpe lyseblå lakk, deretter begynte vi å lakkere Dette skal vi ha ferdig til hw-lan og bruke som en liten lan-server. Hardware vi har tenkt å sette i den: AMD Athlon 3500+ 2,2GHZ 1gb ram Radeon 9800pro harddisk på 120gb (kansje to på 120) En DVD-rom og en cd-rom\dvd-rom (mangler et deksel i fronten som vi må fylle med en ekstra cd-rom Sjulimann kommer til å legge ut en update senere. Kommentarer kan postes her Endret 27. september 2006 av Damio Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Update 27/9 Her kommer en update fra gårsdagens aktiviteter. Vi er ferdig med lakkeringen, og har satt sammen kabinettet: Så var det det med å rosemale da, Damio laget et lite motiv vi tenker å bruke, iallefall på toppen: Deretter gikk turen til europris igjen for å kjøpe malekit Edit# Grov orddelings-feil på den esken der gitt Så var det jo bare å begynne å øve seg da. Meg i en en aktivitet som ikke akkuratt er hverdagsli Jeg syntes damio er litt flinkere jeg: Det var det jeg hadde å by på i kveld. Tar jeg ikke feil, så har Damio begynt å male toppen litt Kommentarer kan postes her Endret 27. september 2006 av Sjulimann Lenke til kommentar
Damio Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Miniupdate! Da har jeg malt toppen nå nettop, jeg ble egentlig ganske fornøyd Kommentarer kan postes her Lenke til kommentar
Sjulimann Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Update 29/9 Da er vi tilbake med en update Damio har malt en fin rosemaling på hjørnet av sidedøra, pluss at vi har skrapa sammen alle delene. Vi hadde tenkt å sette sammen og installere serveren i dag, men jeg glemte å ta med meg rambrikkene, så det gjør vi i morra Det er en 4600+ eske, men det er 3500+ vi skal bruke. Kommentarer kan postes her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå