Joachim_F Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Den norske distributøren Funsoft har fortalt at de vil lansere TrackMania United i november. Les mer Lenke til kommentar
Nuust Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Dette bør skaffes. TMS cd'n har blitt ødelagt og jeg har heavy slitasje på TMO cd'n min *skrive opp TMU på kjøpeliste* Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Håper dette ikke har StarForce, eller så kan jeg ikke spille denne utgaven av Trackmania heller. Lenke til kommentar
Ulf Isaksen Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 for vel kjøpe det når jeg er ferdig med eksamen før jul Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Dette skal kjøpes, på release.. Det er faktisk ikke et diskusjonstema, etter TMO og TMN er jeg helt klar for TMU.. Bare, Nadeo, vær så snill.. Hold Starforce unna det her! Lenke til kommentar
Akky Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Gleder meg til TMU kommer Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Fat chance at Nadeo kvitter seg med Starforce. De tviholder på dritten fordi de tror flere folk kjøper det hvis det ikke går å pirate det. Vet ikke om en eneste annen spillutgiver som bruker SF. Lenke til kommentar
Splitter Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Dette spillet hadde bare vært perfekt til min nye HTPC, men å kombinere Starforce med en HTPC, er vel som å be om problemer? Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Å kombinere Starforce med en hvilken som helst pc, er å be om problemer. SF er et prime example på DRM/kopi-beskyttelse som virker mot sin hensikt. Lenke til kommentar
leffi Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 La oss ikke gjøre dette til en anti-starforce tråd La oss heller glede oss over at TMU snart kommer! Med alle 7 miljøene samlet i ett spill, (vi kan sikkert vente oss 1-2 gratis addon-miljøer etterhvert også), flusst med nye brikker til TMN, litt finpuss og litt nytt på TMS og TMO. En skal også kunen bruke endel av brikkene fra de forskjellige miljøene omhvernandre. I tillegg flusst av nye og kule community features!! Beta1 og beta2 er ute. Om ikke lenge kommer sikkert beta3. Og det er under 2 mnd igjen til release I mellomtiden jobber betatestere og Nadeo på spreng! Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Noooo! Er alt for mange måneder til jeg får meg ny PC og faktisk kan spille disse herlige spillene (spillet) med maks nytelse (Les: Full grafikk og god framerate). Min gamle PC er ødelagt og sparer nå til bærbar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg