Gå til innhold

DOOM kommer til XBLA

BlastyTrasty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det beste med gamle spill er minnene om dem framfor å spille dem på nytt og sammenligne dem med dagens spill.

6957873[/snapback]

Jeg tror jeg skjønner poenget ditt, det med at gamle spill er minnene om dem framfor og spille dem på nytt! Men jeg vil bare si at, Doom er ikke et spill du skal drive og sammenlikne med dagens spill! Hvis du har spilt spill i mange år burde du skjønne at det er en sjarm over det "gamle" i spillet. Måten ting var utført på der og da! Det er det som trigger, ikke at du skal sammenlikne det med feks COD2 fps grafikk!?

Jeg likte forresten dette kjempe godt. Bra gutta på markedplace legger ut sånne titler. Gode gamle saker :)

Og Avanore, Duke Nukem 3D hadde ikke vært og forakte nei! :D =)

6958726[/snapback]

Jeg har nå spilt dataspill i over 20 år. Mange av de gamle spillene var jo banebrytende på sin tid, men det betyr ikke at jeg i dag gidder å bruke masse tid på å spille spill som jeg spilte for 10-15 år siden. Nostalgifaktoren går ofte kjapt over i kjedsommelighet og jeg velger derfor heller å spille nye spill framfor å spille de gamle spillene på nytt igjen. Disse spillene har først og fremst en historisk interesse. Spillemessig er mange av de ganske så kjedelige når det kommer til stykket. Vi har tross alt blitt bortskjemt med spille med et vanvittig variert innhold.

Jeg spilte virkelig mye Ultima 4 og 5 for mange år siden. Tipper jeg heller hadde kasta meg over Gothic3 enn å bruke tid på å spille disse på nytt hvis jeg fikk sjansen. Det samme var det med Doom demoen. Artig i nøyaktig 5 minutter før det bare blei kjedelig.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...