Gå til innhold

DOOM kommer til XBLA

BlastyTrasty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-t9DveYkZ
flere enn meg som har fullversjonen? moro med deathmatch over xbox live :!:

6953403[/snapback]

Kjøpte det blindt, og i motsetning til det andre arcade-spillet jeg kjøpte uten å teste først (Street Fighter II), så var dette vel verdt spenna. Like morro som det var for mange, mange år siden :D
Lenke til kommentar
Ja bare sitt der dere å irriter meg som sitter barnevakt. Blir ikkje sugen eg for all del.

6953658[/snapback]

Sier du som i det minste har internettilkobling Mala!

Selv sitter jeg med boxen 1meter fra meg, men sitter på internat hvor internettet er overbeskyttet av brannmurer, lav MTU og gud vet hva. Med andre ord, ingen Live dette året :ohmy:

Lenke til kommentar
Men er det ingen som kan samanlikne musikken frå PCen?

doom midi er her: http://www.theparticle.com/midi/doommidi.html

Med eit skikkeleg midi oppsett så blir lydkvaliteten gudommeleg bra :)

6954464[/snapback]

Hehe musikken i spillet er helt rå

Flere som sliter med nettversproblemer. Hvis en joiner deg som har lav nettverk signal i spillet så lagger det. Er det nettverks koden? Ikke lett å finne folk med bra linje

Lenke til kommentar
Men er det ingen som kan samanlikne musikken frå PCen?

doom midi er her: http://www.theparticle.com/midi/doommidi.html

Med eit skikkeleg midi oppsett så blir lydkvaliteten gudommeleg bra :)

6954464[/snapback]

Hehe musikken i spillet er helt rå

Flere som sliter med nettversproblemer. Hvis en joiner deg som har lav nettverk signal i spillet så lagger det. Er det nettverks koden? Ikke lett å finne folk med bra linje

6954832[/snapback]

Kom ikkje inn på ein einaste server eg, men faen..satt å koste meg med SP eg :D

Lenke til kommentar

Det var nå 10 år siden jeg spilte dette spillet. Lastet ned demoen på Doom og testet. Blei nå ganske så skuffa over hvor dårlig det var. Gidder ikke kaste bort tid på å kjøpe det. Det beste med gamle spill er minnene om dem framfor å spille dem på nytt og sammenligne dem med dagens spill. Har nå spilt dataspill siden midten av 80 tallet da c64 kom.

Hadde vel blitt driiiit skuffa hvis jeg hadde testa Last Ninja1 og 2 igjen fra commodore 64. Kan ikke akkuratt si at Xbox Arcade titlene har imponert meg. De fleste spillene er kuule i 5 minutter og så er nostaligfaktoren over for min del.

Får heller mimre om Blue Max til c64og håpe det ALDRI kommer på xbox live arcade...

La minnene av de gamle spillene lenge leve...

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar
Det beste med gamle spill er minnene om dem framfor å spille dem på nytt og sammenligne dem med dagens spill.

6957873[/snapback]

Jeg tror jeg skjønner poenget ditt, det med at gamle spill er minnene om dem framfor og spille dem på nytt! Men jeg vil bare si at, Doom er ikke et spill du skal drive og sammenlikne med dagens spill! Hvis du har spilt spill i mange år burde du skjønne at det er en sjarm over det "gamle" i spillet. Måten ting var utført på der og da! Det er det som trigger, ikke at du skal sammenlikne det med feks COD2 fps grafikk!?

Jeg likte forresten dette kjempe godt. Bra gutta på markedplace legger ut sånne titler. Gode gamle saker :)

Og Avanore, Duke Nukem 3D hadde ikke vært og forakte nei! :D =)

Endret av andr3asb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...