Gå til innhold

DOOM kommer til XBLA

BlastyTrasty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Jeg har nå spilt både doom 1 og 2 på min 360 i flere månder...

På Doom 3 Collectors Editon selfølgelig....

Endret av qoutor
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ

Får isåfall håpe de ikke b0ger alt opp, og legger inn hopping og vertikal sikting, for da er det ikke Doom lenger. Har fortsatt gode minner fra de dager hvor jeg og en kompis satt på en 486 DX-2 66MHz og en Pentium 90 MHz og spilte co-op og deathmatch over null-modem kabel. Det var fuckings awesome.

Lenke til kommentar
Det er ute på XBLA nå !!

6952321[/snapback]

Lastet ned. hehe. trodde det var noe galt med kontrolleren min, men så kom jeg på at det er ingen Y akse i spillet. hehe.

kan visst spille campaign coop via live hvis man kjøper spillet hvis jeg leste riktig.

litt rart å teste det igjen..

Dr peedee

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
800 poeng? Er ikkje det rimeleg mykje? Føler makspris her må bli 50kr, Doom er jo trossalt Open Source og greier idag.

Korleis er musikken? Den er vell av skikkeleg kvalitet ergo den første sangen ROCKER skikkeleg? :)

6952679[/snapback]

65 spenn er knapt nok en halvliter på byen i dag, og jeg vil tørre påstå at Doom er langt bedre annvendte penger.

Det faktum at Doom er opensource tilsier da ikke at spillet automatisk vil kjøre på 360en, så noen må jo ta betalt for å porte det, samt at id software skal ha noen grunker for selve spillet.

Lenke til kommentar
800 poeng? Er ikkje det rimeleg mykje? Føler makspris her må bli 50kr, Doom er jo trossalt Open Source og greier idag.

Korleis er musikken? Den er vell av skikkeleg kvalitet ergo den første sangen ROCKER skikkeleg? :)

6952679[/snapback]

65 spenn er knapt nok en halvliter på byen i dag, og jeg vil tørre påstå at Doom er langt bedre annvendte penger.

Det faktum at Doom er opensource tilsier da ikke at spillet automatisk vil kjøre på 360en, så noen må jo ta betalt for å porte det, samt at id software skal ha noen grunker for selve spillet.

6952828[/snapback]

Bedre enn en øl på byen du knapt nok husker dagen etter?

Ta deg en bolle, and get your priorities straight, boy!

Lenke til kommentar

6952679[/snapback]

Da er du nok et par tiere short og må vurdere å droppe et lørdags-Dagbladet eller en halvliter brus på kiosken for å få råd. Synd for deg ;)

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...