Kristian09 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Sjifta harddisk(en som mor og far brukte før) og la den over til min data, formaterte den og instalerte windows alt funka,men jeg fikk ikke inn lyd på dataen,har ikke lydkort men er et itrigrert i Msi k8n ne2 HKe. Noen som har forslag på va det kan vere? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Sjifta harddisk(en som mor og far brukte før) og la den over til min data, formaterte den og instalerte windows alt funka,men jeg fikk ikke inn lyd på dataen,har ikke lydkort men er et itrigrert i Msi k8n ne2 HKe. Noen som har forslag på va det kan vere? 6949817[/snapback] har du oppdatert driverne? passet på at du ikke har slått det av i bios? Lenke til kommentar
Kristian09 Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Hvor får jeg opdaterte drivere? Og slått av i bios? mener du at du trykker deg inn på noe FØR windowsen starter? Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 du må innstallere driverne til hovedkortet følger med en cd sammen med HK... der ligger alle driverne... men du kan alltids gå inn på msi sine hjemmesider og hente driverne Lenke til kommentar
Kristian09 Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Ok,hva er hjemmesiden da? Prøvde www.msi.com Men kom bare fram noe annert tull Edit: Instalerte alle driverne på cden men til ingen nytte.. Kan vel ikke ver at lydkorte på Hke er ødelakt? Endret 27. september 2006 av Kristian09 Lenke til kommentar
Kristian09 Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Fikk sån "error" at Windows media player ikke fant noe lyd spiller eller noe sånt men instalerte et programm fra HK plata så det ikke kommer mer men ingen lyd enda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå