Gå til innhold

er blitt VAC banned fra cs.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
En wallhack er faktisk meget god hjelp på veien til å forstå spillet bedre.

Det er forskjell på å bruke en cheat aktivt, og å ta nytte av den.

En cheat er en cheat, uansett hvordan du bruker den.

 

Cheat er for folk som er feige og dårlige i CS.

6989670[/snapback]

 

Altså du kan ikke si at alle som har prøvd cheat suger i cs, jeg har prøvd cheat flere ganger sammen med venner og jeg er ikke dårlig i cs jeg.

Lenke til kommentar
En wallhack er faktisk meget god hjelp på veien til å forstå spillet bedre.

Det er forskjell på å bruke en cheat aktivt, og å ta nytte av den.

Det er jeg faktisk enig i. Jeg bruker ofte WH når jeg ser demoer fra CPL og andre slike kamper fordi du både får en mer "tilskuer" følelse og fordi det er lettere å følge spillet deres.

Lenke til kommentar

Er jo klart at cheat ødelegger for de andre spillerne, da de ikke har sjangs til å reagere før cheateren gjør det, fordi han ser gjennom veggen.

 

EDIT:

 

En wallhack er faktisk meget god hjelp på veien til å forstå spillet bedre.

Det er forskjell på å bruke en cheat aktivt, og å ta nytte av den.

Det er jeg faktisk enig i. Jeg bruker ofte WH når jeg ser demoer fra CPL og andre slike kamper fordi du både får en mer "tilskuer" følelse og fordi det er lettere å følge spillet deres.

6992213[/snapback]

Det er greit. Etter spillet kan du gjerne bruke wallhack, men mens du spiller mot andre er det kun èn ting.

 

Feigt. :thumbdown:

Endret av tissedam
Lenke til kommentar
jeg ble banna jeg og :|

 

du kan bli bannet bare av å skrive et ord eller to. noen servere har strenge regler. så når jeg skal cheate. bruker jeg den banna kontoen. for å cheate på not secure server da ;)

6993572[/snapback]

kan jo ikke vac banna av å banne på en server? bare fra serveren vel :p

 

og jeg må si de serverne som ikke er vac-secure, oppfordrer så å si til å cheate..

Lenke til kommentar
Cheat er for folk som er feige og dårlige i CS.

6989670[/snapback]

Minner om homofobi(cheatofobi?) dette her, trangsynte nabb. :)

6991095[/snapback]

 

 

Haha, noe av det dummeste. Du sammenligner altså det å mislike folk som jukser i et konkurransespill der de bruker juksen for å framstå som bedre ettersom de er dårlige med å ha en fobi/mislike andre mennesker pga. deres seksuelle legning/framtreden.

 

Impressive.

 

Og ja, cheating online er lamt, uansett hva du sier. Siden du innrømmer at du er en hacker selv, så burde du kanskje ikke uttale deg for mye om hvorvidt andre er "nabbs"

Lenke til kommentar

Og hva slags annen holdning kan man ha til noen som cheater på VAC-secure servere. Altså jukser mot andre, samme hvilken grunn. Så ødelegger de spillet for andre og gir seg selv et overtak i spillet de ikke fortjener.

 

Cheats KAN selvfølgelig brukes på en litt mer "læremåte". Offline for å forstå og lære hvor og hvordan man skal haxxe osv.

Men vurderingen som blir først gitt gjelder (mest sannsynligvis) de som cheater når de spiller mot andre mennesklige spillere.

 

Og da er sammenligning med å ha trangsynte diskriminere meninger om andre personer helt på jordet

Lenke til kommentar

Jeg cheatet en sjelden gang på public, JEG MÅ JO VÆRE EN STOR NABB? (Ja, dette fortjente caps-lock.)

At jeg ødela for de andre? Pfft, på serveren jeg spilte på er det nesten bare cheatere. En drittserver med andre ord.

 

Hvorfor er sammenligningen min på jordet? Zeromac er faktisk trangsynt når han kommer med sånne uttalelser, noe som uttalelser(om homofili) fra homofober ofte er. Jeg føler det er unødvendig og komme med eksempler på slike uttalelser fra homofober.

 

Ikke misforstå, jeg liker jo ikke cheatere jeg heller. Men jeg mener de som ikke gjør annet enn å cheate og de som cheater i match. Public spiller jeg sjeldent, kall meg gjerne en egoist.

 

Og en ting til, jeg har da aldri innrømmet at jeg er en hacker(noe som forresten er noe helt annet). Jeg cheatet. Men det gjør meg ikke til en cheater, fordi å cheate er noe jeg gjør(har gjordt) en sjelden(smak litt på det ordet) gang. Min definisjon på en cheater er at han/hun bruker cheat veldig ofte.

:)

Endret av TomFu
Lenke til kommentar
så du synes det er feigt av f. eks. meg å prøve cheat på not-secured server der alle andre også har cheats?

6998998[/snapback]

Ja, spill heller på en skikkelig server uten juks.

6999014[/snapback]

 

Please, det er en ting å prøve cheat på en server der mange andre cheater. men det noe helt annet å cheate seriøst på match, public etc.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...