Gå til innhold

Søker Action RPG til Xbox eller PS2 (ev GameCube)


Cord

Anbefalte innlegg

Jeg og samboeren har kost oss med multi player på Baldurs gate: Dark Alliance 1 & 2, og faktisk gått igjennom begge to et par ganger.. Har prøvd å finne andre rollespill som er straightforward hækk`n`slæsh, men liksom ikke her funnet noe som har fallt i smak.. Håper derfor det er noen der ute som kan komme med noen tips :-)

Hadde vært flott å ha noe å fordrive tiden med frem til Wii kommer :dribble:

 

PS: Blitt tipset som Fallout BOS før.. ELSKER FallOut spillene til PC; men BOS var rett og slett forferdelig... Anyways; Alle tips mottas med et stort takk :-)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var jeg deg så ville jeg gjort det samme som jeg gjorde! Bestillte Devil May Cry 1, DMC 2 og DMC 3.5 forrige mandag i fikk DMC 1 og 2 igår. Har snart fullført DMC 1 og skjønner virkelig ikke hvorfor jeg ikke har kjøpt disse spillene før. Dette er ren Hack & Slash spill, med utrolig avhengighetsskapende slåssing. Her snakker vi om timing for å få inn comboer og utrolig mange forskjellige måter å utføre kampene på. Det er rett og slett moro hvert eneste sekund du spiller disse spillene. Gleder meg til å starte på DMC 2 inatt rett etter at DMC 1 er DONE!

 

PS: Kjøpte disse for å forberede meg til Devil May Cry 4 på PS3:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...