Cord Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg og samboeren har kost oss med multi player på Baldurs gate: Dark Alliance 1 & 2, og faktisk gått igjennom begge to et par ganger.. Har prøvd å finne andre rollespill som er straightforward hækk`n`slæsh, men liksom ikke her funnet noe som har fallt i smak.. Håper derfor det er noen der ute som kan komme med noen tips :-) Hadde vært flott å ha noe å fordrive tiden med frem til Wii kommer PS: Blitt tipset som Fallout BOS før.. ELSKER FallOut spillene til PC; men BOS var rett og slett forferdelig... Anyways; Alle tips mottas med et stort takk :-) Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Haha, Fallout: BOS er HORRIBELT ja, sier meg enig i den :!: For øvrig kan jeg anbefale Fable - syns det er et utmerket hack'n slash-tittel. Fås til både Xbox og PC Har også hatt mye moro med Jade Empire til Xbox. Disse to spillene står blant mine absolutte Xbox-favoritter Lenke til kommentar
Cord Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Faktisk gått gjennom både Fable og jade Empire:) HeHe.. Synes Fable var knakende underholdene, men er på jakt etter et spill med muligheter for 2 player.. Men takker uansett Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Var jeg deg så ville jeg gjort det samme som jeg gjorde! Bestillte Devil May Cry 1, DMC 2 og DMC 3.5 forrige mandag i fikk DMC 1 og 2 igår. Har snart fullført DMC 1 og skjønner virkelig ikke hvorfor jeg ikke har kjøpt disse spillene før. Dette er ren Hack & Slash spill, med utrolig avhengighetsskapende slåssing. Her snakker vi om timing for å få inn comboer og utrolig mange forskjellige måter å utføre kampene på. Det er rett og slett moro hvert eneste sekund du spiller disse spillene. Gleder meg til å starte på DMC 2 inatt rett etter at DMC 1 er DONE! PS: Kjøpte disse for å forberede meg til Devil May Cry 4 på PS3:) Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Hvis du vil ha ren hack n' slash, så vil jeg anbefale Titan Quest. Lenke til kommentar
Cord Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Ikke for å prike, men håpet på et Multli player, Konsoll Action RPG Men Titan Quest så faktisk relativt spennede ut! Får se om jeg tester det om det blir en ny PC om ikke alt for lenge.. Lenke til kommentar
ranger1 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 * D&D Heroes til xbox D&D Heroes er veldig likt Baldur's Gate 1 & 2. Jeg har spilt alle tre og likte dem godt Lenke til kommentar
Keinu Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Kan vel og nevne Champions Of Norrath til PS2. Ligner veldig på Baldur's Gate spillene, men kan i tillegg spilles online (hvis du har adapter). Kan også spille opp til 4 spillere med multitap hvis jeg husker rett. Meget morro Lenke til kommentar
Cord Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 @Duckwings Champions Of Norrath ble faktisk bestillt for ca en time siden HeHe.. Virket meget lovende! @ranger1 Sjekker omtaler på D&D Heroes nå :-) Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 * D&D Heroes til xbox D&D Heroes er veldig likt Baldur's Gate 1 & 2. Jeg har spilt alle tre og likte dem godt 6950997[/snapback] Skamme seg... Du mener Dark Alliance =P BG 1 og 2 er kun til pc... *pirke pirke* Lenke til kommentar
Cord Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Bare for å nevne det; Champions of Norrath kostet 199 på playx.no, tilkommer frakt på 35 spenn, men det var billig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå