Feltherre Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Hei lurer å hva dere syns om bildene mine ,litt uskarpt men det jo tatt med mobilen min.Posetiv og negativt Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Heilurer å hva dere syns om bildene mine ,litt uskarpt men det jo tatt med mobilen min.Posetiv og negativt Synes det første bildet var greit motiv-messig (teknisk er det jo fint lite du kunne gjort annerledes på mobilen), mens de andre gav meg veldig lite... Personlig synes jeg ikke mobilkamera egner seg til noe annet enn dokumentasjon/minner, og i hvert fall ikke "kunst-fotografering", men det nå min smak og jeg tar ikke opp diskusjonen her nå :o) Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Ja er enig i det at mobil ikke egner seg noe særlig til å ta fine bilder med .litt dumt når du glemmer kameraet hjemme Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Synes det var litt overdreven bruk av effekter. Ellers greie motiver. Mobilkamera egner seg ikke til slikt, som sagt over. Lenke til kommentar
asfalthore Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 mobilkamera kan egne seg like godt det hvis du klarer og utnytte det. her er motivene og utføringa utrolig kjeedelig. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 mobilkamera kan egne seg like godt det hvis du klarer og utnytte det. her er motivene og utføringa utrolig kjeedelig. 6966542[/snapback] Ikke hvis man tenker på kvalitet og støy i bildene. Lenke til kommentar
Lovskogen Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hva om støyen blir en del av kvaliteten? Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Hva om støyen blir en del av kvaliteten? 6967555[/snapback] Var det rettet til mitt innlegg? Isåfall, mener jeg det samme som deg. Mobilkamera har ingenting innenfor profesjonell fotografering å gjøre. Skal man kanskje bruke stativ til mobilkameraet så bildet blir godt nok når man bruker 20 sekunder lukkertid? [/ironi] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå