QBab Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Eg og v1rtuz bestile fra Playx.com Forhåndsbestilte Gta San andreas der for en tid tilbake. Fikk det 1 dag etter europa realese. Så eg var godt fornøgd Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Håper det blir regionsfritt. Slik at jeg kan bestille ifra Play-Asia.com - Your One-Stop-Shop for Asian Entertainment. Birger Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Hvis dere vil slippe de tegnene som skal skrives inn under registrering så kan du skru det av Nordoelum. Bare gå på: ADMIN-MEMBERS-SETTINGS- og så krysser du av på: Disable the use of the visual verification on registration Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ohh, takk Overså den totalt da jeg dreiv å lette gjennom den delen. Birger Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Intet problem. Noe du lurer på så skal jeg hjelpe deg Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 (endret) Tja, av videoene synes jeg det virker for likt de gamle spillene både gameplaymessig og visuelt. Jeg elsket originalen i sin tid, men savner noe nytt med serien. Fire spill på under fire år gir meg samlebåndsmentalitet. Endret 4. oktober 2006 av kilik Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Helt enig. Når Chaos Therory kom var det som en revolusjon for serien. Double Agent blir nok etter all sannsynlighet bra, men SC5 burde forhåpentligvis ta serien til nye høyder igjen. Forhåpentligvis drar de Sam tilbake som topp hemelig NSA agent som operer i mørket, fordi jeg syns hele konseptet med å spille som dobbel agent blir for dumt, jeg er også veldig dårlig innstilt til dagslys oppdragene... Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Flott at vi dømmer spillet ut fra noen videoer og bilder da, og ikke selve spillet.. Åssen vet dere at det ikke kommer noe revolusjonerende med DA? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Nuvel, jeg har ikke falt noen dom enda - Men fra hva jeg se på "Gameplay" videoene virket det ikke alt for lovende. Uansett, jeg har bestilt spillet - ergo er jeg like spent som alle andre Lenke til kommentar
QBab Skrevet 5. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2006 Eg er egentlig bare ute etter multiplayerdelen, håper bare den er like facinerende som på de forrige spillene i serien. Men kommer såklart til å spille igjenom singleplayer delen også Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=642846 Sjå der folkens 4 nye gameplay videoar fra Double Agent. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Har dere sett Splinter Cell Double Agent Collector's Edition? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Blir nok Collectors Edition her i gården ja Birger Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Oh yes. Denne skal eg ha! Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) Qbab, kvar har du forhåndsbestillt SC:DA ? Edit: Snakka nettop med Kristian fra Gamezone.no i telefonen, (som eg forsåvidt stolar 100% på) han sa at for ca 2 uker siden var EU release dato på Double Agent satt til den 20. oktober. Men den har no blitt satt tilbake til 27. oktober. US release er fortsatt 19. oktober. Dette hadde han fått direkte frå Ubisoft. Triste greier. Endret 6. oktober 2006 av dark by design Lenke til kommentar
v1rtuz Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 eg og QBab har bestillt fra playx.com QBab har bestillt der en gang før og va fornøgd me det:) ja litt trist..men det blir jo bare ei veke extra å vente da:P -v1rtuz- Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 (endret) eg og QBab har bestillt fra playx.comQBab har bestillt der en gang før og va fornøgd me det:) 7012052[/snapback] Stemmer. Eg har venta siden eg fullførte Chaos Theory. Så ei lita veke ekstra skal eg klare Edit: Dykk bestillte Splinter Cell: Double Agent fra http://www.playx.com ? Er du sikker på det? Eg fant ikkje spel seksjonen på den sida skjønar du... Dei hadde mykje rart, men ikkje spel. Eg gjekk heller for playx.no Endret 6. oktober 2006 av dark by design Lenke til kommentar
v1rtuz Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 sorry:) www.playx.no der har vi bestillt fra:) Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Hmm. Nå er det noen år siden jeg har spilt Splinter Cell, men på den siste gameplay videoen som Dark by Design har lagt ut tar jo Sam imot flere kuler. Spiller vedkommende på very easy? Eller tåler du flere kuler før du tar kvelden? Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 6. oktober 2006 Del Skrevet 6. oktober 2006 Er garantert "easy/very easy" - Hvertfall om man ser på Expert på Chas Theory, blir du skutt så er du skutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå