QBab Skrevet 2. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2006 Tenkte egentlig på DA men det går sikkert med en generell side. Vi tar det som det kommer tenker eg. Lenke til kommentar
v1rtuz Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 ja blir nok masse DA men vi kan jo ikkje låse vekk alle andre SC heller... blir nok en SC side med forums og andre nyttige ting:) men som sagt så er det for å "samle" dei norske SC folka en plass i staden for at alle sitte rundt om i norge uten å kjenne noken eller få hjelp til ting...alltid kjekt med en norsk budd ingame;) -v1rtuz- Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Jeg stiller meg positiv til et norsk Splinter Cell community Birger Lenke til kommentar
v1rtuz Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 det er bra;) trenger mange folk som kan vere med vet du;) -v1rtuz- Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Såå.. Hvem er sjefen? Noen må dra i gang dette.. Blir ikke meg.. v1rtuz? Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Setter opp et midlertidlig forum hvis det er ønskelig? Kan sikkert sette opp en Joomla! side også? Birger Lenke til kommentar
v1rtuz Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 ja, sett opp noen midlertidig vertfall hadde vært fint:) eg og QBab hadde tenkt å lage web sida, fordi vi går på IKT-Driftsfag no..og tenkte vi kunne lage sida som et lite prosjekt=) men vi trenge jo moderatorer da...så visst noken e interisert så e det bare og ta kontakt:) -v1rtuz- Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=641783 Sjå her folkens Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Da er forumet oppe: http://nordoelum.com/scforum/ Har ikke gjort så mye. Men tenker jeg gjør ting ikveld. Norsk språk osv. Lag konto dere som ville være med, så gir jeg dere mod rettigheter. Kom gjerne med en forum struktur forslag. Birger Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Trenger dere mods ol. til SMF forumet deres så har jeg en god del som er optimalisert og som fungerer ganske bra. Nyeste som jeg har er en awards mod. F.eks achievments dere får på SC kan dere ha på forumet osv. For demo se her: LINK Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Tror først det som er viktigst er å få satt sammen en forum struktur. Men takk for tilbudet Birger Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Forum struktur kan du jo lage noe som dette: - [KLAN] lukket: Lager dere klan så er det å lage en lukket del hvor medlemmer av klanen kan diskutere medlemmer, kamper, taktikk og alt annet. - SC 1 - SC 2 - SC 3 - SC 4 osv. (Men bytt ut tall med navn på spillene) Lenke til kommentar
v1rtuz Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 det e flott å sjå folk som prøva og få det her til å funke:) varma hjerte mitt ja best å lage til en skikkelig struktur før alt annet:) BTW: godt arbeid birger -v1rtuz- Lenke til kommentar
QBab Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Flotte greier. Nå må vi bare få med noen som er riktig gira på å spille. Skal lage account litt senere, har ikke tid akkurat nå. Important bussiness to do. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Nydelig! Da var jeg også regga.. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Da begynner forumet å ta form Kom gjerne med flere utspill.. Link: http://nordoelum.com/scforum/ Birger Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Det funker ikke å registrere seg det står at eg ikkje skrev det som stod i bildet, men dfet e ikkje noe bilde der? kan noen hjelpe? Lenke til kommentar
v1rtuz Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 der skal være en link som gjør at du kan høre bokstavene:) -v1rtuz- Lenke til kommentar
gitarfreak Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Det funker ikkje alt som står der e: Velg et brukernavn E-post Velg passord Bekreft passord Jeg har fylt inn alle og trykket på jeg akseptere og så registrer. men då kommer den beskjeden opp. Eg finner ingen link til hvor jeg kan høre bokstavene eller se de... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå