Gå til innhold

Noen som ser frem til SC: Double agent?

QBab

Anbefalte innlegg

Gleder meg sykt til Splinter Cell Double Agent. Var stor fan av multiplayer delen på Pandora tomorrow.

Har tenkt og kjøpe meg Xbox 360 mest pga Double Agent.

Er Multiplayer delen som står meg nermest, noen som har noen tanker om den?

Har fått med meg at den var blitt litt mer n00b vennlig. :(

Og at spionene var blitt mindre offansive, vet ikke om dette er positivt nytt? Men eg gleder meg iallflall enormt til eg sitter der med kontrollen mellom fingra å lusker i gangene sammen med med svorne spioner fra rundt om i verden.

:)

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Splinter Cell har vært mine all-time favourite spel-serie. Eg har storkost meg med alle dei 3 foregåande spela - og ser skikkelig fram til 4'aren.

Eg håpar det er ein coop mode, som fungerar litt bedre enn i Chaos Theory.

Skal forøvrig ha spelet til 360.

6949682[/snapback]

Har selv runda den første, starta på den andre, skippa den 3 og ser frem til den fjerde :)

Lenke til kommentar

Har aldri giddet å spille igjenom singelplayer delene på SC.

Men multiplayer biten der imot :cool:

Har nok brukt gaaanske mange timer der ja. Men det er en god stund siden nå siden Ps2'en falt død om.

Men nå er eg blitt skikkelig sugen på å bli imba på Double agent og eige alle! hoho.

Vist det er noen som er interessert og starte en liten community så bare kontakt meg :)

Endret av QBab
Lenke til kommentar
Har selv runda den første, starta på den andre, skippa den 3 og ser frem til den fjerde :)

6949695[/snapback]

Du kan ikke bare hoppe over treern. Det er det beste spillet sålangt!

Jeg har allerede forhåndsbestilt SC: DA til pc. Så forhåpentligvis ligger det sammen med posten min når jeg skal hjem på neste perm. Sam Fisher ftw :ph34r:

Btw: Noen som vet om et sted der jeg kan få kjøpt boken "Splinter Cell: Operation Barracuda"?

HaterFanboys: CDON.com opererer med 27. oktober som release. Men slippdatoen i statene er vel rundt 19. oktober.

Lenke til kommentar
Hmm, dette er visst blitt 360 eksklusivt nå. Kommer ikke til PS3.  Dropper det da gitt.

6955287[/snapback]

Double Agent er vel enda multi, var vel snakk om eit annet SC spill etter dette som skulle vere 360 ekslusivt. :hmm:

På kveldens konferanse sa de jo at det skulle bli eksklusivt,men pratet godeste Moore forbi denne tittelen da?

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Det ser ut til at spillet vil ende opp rimelig forskjellig på de ulike konsollene ettersom det er snakk om to adskilte utviklerteam:

Ubisoft Montreal will be reusing Splinter Cell: Chaos Theory's modified Unreal Engine to create Double Agent for Xbox, GameCube and PlayStation 2. The Wii version of this game is based on the PS2/GC versions of Double Agent, but will feature improved graphics and enhanced gameplay. Current generation (PlayStation 2 and Xbox) platforms will feature additional single-player mission with alternate ending, a new Spies vs. Spies online mode (Xbox only), 15 co-op missions playable offline, LAN, and 8 minutes of additional cinematics.

Ubisoft Shanghai will be developing the game for the Xbox 360 and the PC using a multi-threaded version of this engine. Next generation (PC and Xbox 360) platforms will feature two additional alternate single-player missions, nine all-new merged versus and co-op maps, interactive mission insertions (e.g. parachute jumps), and new underwater and sandstorm combat.

Ubi Montreal (Canada) er de som laget originale Splinter Cell og Chaos Theory. Ubi Shanghai (Kina) er de som laget Pandora Tomorrow.

Personlig satser jeg på Xbox-versjonen med mindre den viser seg å være betydelig underlegen next-gen-versjonen.

Endret av kilik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...