hpfarstad Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Hei Har en mobilside med en del kontrollere som i sin rekke genererer noen linker. Jeg ønsker å endre fargene på disse linkene ved hjelp av en ny kontroller, og har prøvd litt forskjellig.. Så for meg at man kunne bruke noa ala foreach(System.Web.UI.MobileControls.Link _link in <something>) { _link.ForeColor = ... } Har fått til å endre fargen på vanlig tekst, det gjorde jeg slik: (Parent.FindControl("phMobileMain") as Form ).ForeColor = Color.FromName(_color); Det skal altså være en custom kontroller som endrer fargen på alle linker dersom den lastes inn på siden. Any ideas? Lenke til kommentar
hpfarstad Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Hei Har en mobilside med en del kontrollere som i sin rekke genererer noen linker. Jeg ønsker å endre fargene på disse linkene ved hjelp av en ny kontroller, og har prøvd litt forskjellig.. Så for meg at man kunne bruke noa ala foreach(System.Web.UI.MobileControls.Link _link in <something>) { _link.ForeColor = ... } Har fått til å endre fargen på vanlig tekst, det gjorde jeg slik: (Parent.FindControl("phMobileMain") as Form ).ForeColor = Color.FromName(_color); Det skal altså være en custom kontroller som endrer fargen på alle linker dersom den lastes inn på siden. Any ideas? 6949611[/snapback] LØST! Fant nå ut at linkene kommer med hvit skrift så lenge man bruker browseren på telefonen. De arver altså property fra Formen de ligger i. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå