Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Sharif selger bilen

snoemann

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men fenomenal reklame for Sharif. Den bilen må ha hatt en enorm reklameverdi for ham, på samme måte som da Vollvik kjøpte sin første.

6949608[/snapback]

Det har den helt sikkert hatt. Han har da også utnyttet oppmerksomheten han har fått bedre enn Vollvik vil jeg tro. Selvom ikke all denne PR'en var god PR nødvendigvis...

Lenke til kommentar
Huff da, sikkert veldig surt å måtte gi fra seg bilen. Men det er vel like greit nå han skal vere så dom å rå kjøre slik

6950145[/snapback]

"....være dum og råkjøre slik" kanskje? :p

Han blir på en måte "tatt ifra" bilen, og det syns jeg er best for alle sammen :D

Men forhandlerne burde ikke ha rett til å ta ifra en bil du betaler penger for....

Lenke til kommentar
Huff da, sikkert veldig surt å måtte gi fra seg bilen. Men det er vel like greit nå han skal vere så dom å rå kjøre slik

6950145[/snapback]

Han blir på en måte "tatt ifra" bilen, og det syns jeg er best for alle sammen :D

Men forhandlerne burde ikke ha rett til å ta ifra en bil du betaler penger for....

6950476[/snapback]

Har de egenlig rett til det?

Lenke til kommentar

6950145[/snapback]

6950476[/snapback]

Har de egenlig rett til det?

6950500[/snapback]

Tror ikke de har det, men de har kansje forhandlet seg frem med han, slik at han får tilbake litt mere enn han betalte, mot at han ikke sier noe om det elns..

Lenke til kommentar

6950145[/snapback]

men ærlig talt, hvem hadde ikke råkjørt hvis de hadde hatt den bilen? gidder ikke å holde 60 men ørten hundre hester under panseret.

Lenke til kommentar
Herregud, jeg får spunk og spader av slike firmaer som Koeningsegg! Bilen er KJØPT OG BETALT og de har for f*en ingenting med hva den blir brukt til!

6952825[/snapback]

Jovisst. Det er sannsynligvis en klausul i kjøpekontrakten på såpass eksklusive biler. De kan sikkert selge alt de produserer og litt til og forbeholder seg dermed retten til å sortere kundene.

Ferrari gjør akkurat det samme på sine toppmodeller; man må godkjennes av fabrikken og være Ferrari-eier fra før før man i det hele tatt får anledning til å sette seg på venteliste.

Det er klart at harrytapper som Sharif ødelegger profilen til et eksklusivt merke. Uten sammenligning forøvrig; det finnes veldig mange som ikke kunne tenke seg å kjøpe små BMW'er idag. Og det er det en grunn til... Akkurat som med klær og mange andre produkter så kan 'feil' brukere faktisk ødelegge produktets image. Mange klesmerker leverer jo f.eks. konsekvent kun medium og små størrelser - fordi de ikke vil at feitinger skal ødelegge imaget deres.

Endret av Nonsens
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...