EssspeN Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Kanskje litt dum post, men jeg er så itvil hva jeg skal spille. Jeg er nå halveis i XENOSAGA 3 og er ferdig iløpet av helgen. Skal da starte på et nytt spill, og vurderer ett av disse (har alle sammen) OKAMI - PS2 VALKIRE PROFILE 2 - PS2 ZELDA - GAMECUBE BAITEN KAITOS - GAMECUBE DEAD RISING -360 DIGITAL DEVIL SAGA -PS2 DIGITAL DEVIL SAGA 2 -PS2 ENCHANTED ARMS -360 Jeg er litt sugen på OKAMI, men så ser Valkyre Profile sykt bra ut (bedre enn FF serien).. Så har jeg aldri fått spilt Zelda, men har også lyst til å spille 360.. Enchanted Arms, men det har jo fått ræva kritikk. Tror ikke det blir dead rising denne gangen... Endret 27. september 2006 av EssspeN Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Tja Okami har jo fått glimrende omtale, så det er neppe noe bommtur. Men Dead Rising likeså,og du har jo mest lyst å spille 360. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Tja Okami har jo fått glimrende omtale, så det er neppe noe bommtur. Men Dead Rising likeså,og du har jo mest lyst å spille 360. 6949665[/snapback] Jeg har spilt Dead Rising noen timer, men jeg vet ikke om jeg liker det helt. Jeg er veldig kresen. Er bra spill og det der, men jeg hater det save greia og synes det er litt for vanskelig. Tror nok det blir OKAMI eller VALKYRIE PROFILE 2.. jeg blir helt stresset av at det er så mange spill jeg ikke får med meg.. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Haha eg er så enig med deg i det siste der. Kjøppte jo meg ein PS2 for ein drøy mnd. siden og sitter med MGS2 og 3,GT4,WRC4 og Killzone. Bestilte med MGS: Twin Snakes på GC i dag. Så har eg MotoGP06,TR og Far Cry på 360 som enda ikkje har blit spillt igjennom pga. jobbing i sommer. Blir rett og slett for mye med det eg har, og det som kommer det neste mnd.... Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Haha eg er så enig med deg i det siste der. Kjøppte jo meg ein PS2 for ein drøy mnd. siden og sitter med MGS2 og 3,GT4,WRC4 og Killzone. Bestilte med MGS: Twin Snakes på GC i dag. Så har eg MotoGP06,TR og Far Cry på 360 som enda ikkje har blit spillt igjennom pga. jobbing i sommer. Blir rett og slett for mye med det eg har, og det som kommer det neste mnd.... 6949732[/snapback] Ahh.. da skjønner du hva jeg mener Lenke til kommentar
Daniel Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg kan ikke si å ha prøvd noen av de andre spillene på lista di, men jeg storkoste meg i alle fall med Zelda til GC. Lenke til kommentar
DjShugaA Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Syns Enchanted Arms var ganske bra jeg. Ser flott ut, loadetid på 3-4 sek på nye områder. Slåssesystemet var morsomt og krevde at man satt opp folka både riktig og lurt. Og det varer en stund. Brukte 42 timer på klare det. Men er litt lettvekter sammenlignet med andre store rollespill merker. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg har spilt Dead Rising noen timer, men jeg vet ikke om jeg liker det helt.Jeg er veldig kresen. Er bra spill og det der, men jeg hater det save greia og synes det er litt for vanskelig. Veldig enig. Jeg mistet veldig fort lysten på å spille Dead Rising, mye fordi spillet har en ganske brutal learning curve - og historien er da ikke nok for å få meg til å fortsette, så det har ligget å samlet støv i noen uker alt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå