TanglewoodD Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 http://www.proson.se/index.php3?pageid=154 kjøpte denne på Netthandelen på skolen akkurat nå og har et par spm, om netthandelen og om bassen. kan jeg koble bassen til datan, sammens med andre høyalere ( logitech, vanlig 2.1 ) Er bassen bra ? Hva er vanlig nypris på denne, hos feks komplett.no osv ? ( tror ikke komplett har den , men hvis noen vet se ) Netthandelen spm : Jeg vant bud runden nå - sender dem den med en gang ? Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 De sender subben innen et par dager etter at du har betalt. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Etter at jeg har betalt ? Jeg har ikke skrevet inn noe kontonr, og det vil jeg heller ikke, sendes vel i oppkrav antar jeg ? Ingen som vet hvor man kan få kjøpt denne ny ? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Etter at jeg har betalt ? Jeg har ikke skrevet inn noe kontonr, og det vil jeg heller ikke, sendes vel i oppkrav antar jeg ? Ingen som vet hvor man kan få kjøpt denne ny ? 6949602[/snapback] fant bare 8" foreløbig på denne siden: LINK prøv å søk litt på googel så kansje du finner den Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Etter at jeg har betalt ? Jeg har ikke skrevet inn noe kontonr, og det vil jeg heller ikke, sendes vel i oppkrav antar jeg ? 6949602[/snapback] Netthandelen opererer bare med forhåndsbetaling, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
sixx Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 http://www.proson.se/index.php3?pageid=154 kan jeg koble bassen til datan, sammens med andre høyalere ( logitech, vanlig 2.1 ) 6949543[/snapback] Du kan nok det ja;) i verste fall trenger du en liten for-forsterker...men ikke vet jeg Prøv å spør på forumet sin del med lyd å slikt Lenke til kommentar
Sensurert Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 http://www.proson.se/index.php3?pageid=154 kjøpte denne på Netthandelen på skolen akkurat nå og har et par spm, om netthandelen og om bassen. kan jeg koble bassen til datan, sammens med andre høyalere ( logitech, vanlig 2.1 ) Er bassen bra ? Hva er vanlig nypris på denne, hos feks komplett.no osv ? ( tror ikke komplett har den , men hvis noen vet se ) Netthandelen spm : Jeg vant bud runden nå - sender dem den med en gang ? 6949543[/snapback] Tror nok ikke det. Tja, ikkeno kjent merke men den ser grei ut. Dunno De sender etter du har satt inn pengene på konto Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Vet du om subben er aktiv (intergrert forsterker) eller passiv (du trenger en forsterker til den)? Jeg har ingen kjennskap til Proson, men pr. spesifikasjoner ser det ut til å være en fin sub Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå