Luc1fer- Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg tenkte at jeg nå skulle bestille meg et nytt lydkort og høyttalersystem til pc'n min. Skal bo hjemme en liten stund til, men flytter snart ut, så da er jeg avhengig av å ha et system som ikke bare gir god lyd rundt pc'n, men også i en stue. Vil helst ha et 5.1 system, og jeg har kikket på diverse alternativer. Har egentlig bestemt meg for å kjøpe: Creative X-Fi ExtremeMusic Logitech Z-5500 Er dette 2 gode kjøp? Kom hjerne med tips og andre anbefalinger! Lenke til kommentar
shrek_2 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Har ikke vært borti lydkortet, men jeg har Z-5500 og er strålende fornøyd med det.. Bruker det som "hjemmekino" og pc høytalere. Endret 27. september 2006 av shrek_2 Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Kan anbefale det oppsettet der ja. Har selv hatt Z-5500, og til PC-anlegg å være, er det supert. Ørten tilkoblingsmuligheter, masse justeringsmuligheter og selvfølgelig flott lyd. Koblet opp optisk til en DVD spiller, er det et 5.1 anlegg som kan konkurrere med anlegg fra elkjøp som koster det dobbelte. Og det lydkortet er jo bare lekkert da. Dette oppsettet kommer til å gi deg masse underholdning og glede, hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå