Gå til innhold

Dagbladet.no tester Crackdown


And.rs

Anbefalte innlegg

http://www.dagbladet.no/kultur/2006/09/07/476073.html

 

Dette spillet er en av grunnene til at jeg kjøpte X360, og det virker utrolig bra.

Hvis det er som de sier at man selv velger når, hvordan og i hvilken rekkefølge man vil ta ned organisasjonene er jo det en liten revulosjon innen "åpent gameplay" Det betyr jo at man aldri vil få oppdrag som går ut på å gjøre "a" først, så "b" osv. Man må da selv bestemme seg og finne ut hva man faktisk burde begynne med, og det blir jo et lite strategisk element i spillet.

 

Gleder meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Syns ikke det ble vist for mye av spillet, eller fortalt gjennom artiklen ogaå. Blir nok ikke en tittel jeg skaffer meg ut i fra det jeg har sett til nå. Spillet virker litt "tynt" ut i fra den filmen på siden. Bare skyting, eksplosjoner og alt mulig annet.

 

Hvor blir det av historien, interessante personligheter og det som gjør at et spill skiller seg fra massen? Savner dette i mange spill nå. Kan bare komme på Half Life 2 som prøver dette på en skikkelig måte. Selv om det er en annen genre.

Lenke til kommentar
Man velger jo dette selv i Saints Row også.

6949547[/snapback]

 

Ja man velger jo på en måte det, men man må jo hele tiden følge en historie som er laget med et forhånsbestemt utfall etter hvert oppdrag. Sånn jeg forsto artikkelen kan man i Crackdown mye mer styre hele spillet selv, og ikke bare mission til mission. Han nevnte jo at det kom til å være få mellomsekvenser og videoer, og da tolker jeg det som at spillet er laget mye mer sammenhengende.

Lenke til kommentar
Syns ikke det ble vist for mye av spillet, eller fortalt gjennom artiklen ogaå. Blir nok ikke en tittel jeg skaffer meg ut i fra det jeg har sett til nå. Spillet virker litt "tynt" ut i fra den filmen på siden. Bare skyting, eksplosjoner og alt mulig annet.

 

Hvor blir det av historien, interessante personligheter og det som gjør at et spill skiller seg fra massen? Savner dette i mange spill nå. Kan bare komme på Half Life 2 som prøver dette på en skikkelig måte. Selv om det er en annen genre.

6949593[/snapback]

 

 

Hva? Syns du virkelig ikke Crackdown skiller seg fra mengden? Det har jo en stil som er unektelig egen og sær. Mye kan sies om spillet, men at det mangler egenart og personlighet er feil, imo..

Lenke til kommentar
Syns ikke det ble vist for mye av spillet, eller fortalt gjennom artiklen ogaå. Blir nok ikke en tittel jeg skaffer meg ut i fra det jeg har sett til nå. Spillet virker litt "tynt" ut i fra den filmen på siden. Bare skyting, eksplosjoner og alt mulig annet.

 

Hvor blir det av historien, interessante personligheter og det som gjør at et spill skiller seg fra massen? Savner dette i mange spill nå. Kan bare komme på Half Life 2 som prøver dette på en skikkelig måte. Selv om det er en annen genre.

6949593[/snapback]

 

 

Hva? Syns du virkelig ikke Crackdown skiller seg fra mengden? Det har jo en stil som er unektelig egen og sær. Mye kan sies om spillet, men at det mangler egenart og personlighet er feil, imo..

6950271[/snapback]

Nå tenkte jeg på det vi får vite i den artiklen/filmsnutten. Uansett ser jeg bare den grafiske stilen som skiller seg ut, ellers kan jeg ikke si at den skiller seg så veldig ut nei. Men kommer det noen trailere som viser det faktiske innholdet i spillet, så skal jeg sjekke den ut.

Lenke til kommentar

Det faktiskte innholdet er jo nevnt ganske godt i artikkelen da :)

Bla. det at det er tre gjenger som regjerer i byen, og at du selv velger når og hvordan du skal bekjempe disse. Veldig mye 'rpg elementer' ser det ut for også.

 

I tillegg var det nevnt at det fokuseres veldig mye på 'belønninger, belønninger, belønninger'. Amen to that :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...