Gå til innhold

Hva er Golden Sample?

Mozy

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du finner svaret på Gainward's hjemmesider.

Men en av tingene er ihvertfall, at det kortet har bestått hardere tester. Høyere kvalitet på komponenetene, enn normalt. (Selv om det er akkurat de samme komponentene.)

Mulig der er litt bedre software med også... Og ekstra kabler...

Lenke til kommentar

som de sier har golden sample kort gått igjennom flere og hardere tester som viser hvor stabilt det er,

På golden sample kort er der en enhanced mode setting

som øker core clock setting og memory clock setting

dette er en liten overklokking som Gainward har funnet stabilt på disse kort, og garantien er fremdeles gyldig på denne settingen.

dette betyr ikke at du ikke kan overklokke det mer, men da er ikke garantien gyldig.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-11-01 16:37, skrev HoVeSkOt:

tv-inn!

altså et capture kort. Du kan se tv på PC'n, men da må du ha en ekstern tuner med composite ut da....

Jeg tror ikke det er et capture kort altså, det står ihvertfall ingenting om det noen plass. Det er dette kortet jeg snakker om

Lenke til kommentar

det er sant at andre kort kan klare det meste som gainward sine kort, men jeg tror ikke noen andre produsenter lar deg overklokke kortet og ha en fremdeles gyldig garanti, selv om det ikke er så veldig mye enhanced setting forandrer.

jeg har et gainward gf4 ti4600 "GS"

der forandrer core clock seg fra 300 til 310 og memory clock fra 650 til 680 når jeg setter det på enhanced setting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...