Mozy Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Er det noen som vet hva som er forskjellen på et Gainward Ti4200 64MB og et Gainward Ti4200 64MB Golden Sample? Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Du finner svaret på Gainward's hjemmesider. Men en av tingene er ihvertfall, at det kortet har bestått hardere tester. Høyere kvalitet på komponenetene, enn normalt. (Selv om det er akkurat de samme komponentene.) Mulig der er litt bedre software med også... Og ekstra kabler... Lenke til kommentar
Frink Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Tror det er det at "golden sample" har litt mer fancy småting med i pakken. Som en bonus-retail. Er ikke helt sikker :wink: Lenke til kommentar
Mozy Skrevet 1. november 2002 Forfatter Del Skrevet 1. november 2002 Er det bedre å overklokke enn det vanlige da? Noen som har erfaring med det kanskje? Lenke til kommentar
Bisarre Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Bedre kvalitet på komponentene, betyr at de tåler mer stress... Ja, det er mer overklokkingsvennlig. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 tv-inn! altså et capture kort. Du kan se tv på PC'n, men da må du ha en ekstern tuner med composite ut da.... Lenke til kommentar
Lizard Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 som de sier har golden sample kort gått igjennom flere og hardere tester som viser hvor stabilt det er, På golden sample kort er der en enhanced mode setting som øker core clock setting og memory clock setting dette er en liten overklokking som Gainward har funnet stabilt på disse kort, og garantien er fremdeles gyldig på denne settingen. dette betyr ikke at du ikke kan overklokke det mer, men da er ikke garantien gyldig. Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 kortene fra de fleste produsentene klarer akkurat det samme som gainward sine kort.. :smile: Lenke til kommentar
Mozy Skrevet 1. november 2002 Forfatter Del Skrevet 1. november 2002 Quote: Den 2002-11-01 16:37, skrev HoVeSkOt:tv-inn!altså et capture kort. Du kan se tv på PC'n, men da må du ha en ekstern tuner med composite ut da.... Jeg tror ikke det er et capture kort altså, det står ihvertfall ingenting om det noen plass. Det er dette kortet jeg snakker om Lenke til kommentar
Lizard Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 det er sant at andre kort kan klare det meste som gainward sine kort, men jeg tror ikke noen andre produsenter lar deg overklokke kortet og ha en fremdeles gyldig garanti, selv om det ikke er så veldig mye enhanced setting forandrer. jeg har et gainward gf4 ti4600 "GS" der forandrer core clock seg fra 300 til 310 og memory clock fra 650 til 680 når jeg setter det på enhanced setting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå