mcgroven Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Etterlengtede Gothic 3 er nå klar for masseproduksjon, etter at den første ferdige versjonen ble trukket tilbake for feilkorrigering. Les mer Lenke til kommentar
ChaosPredicted Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Ah, dette blir moro. Synd at jeg har innlevering av masteroppgaven i slutten av november, kan bli vanskelig å prioritere, hehe. Fikk aldri spilt Gothic1, men 2'eren var et av de beste spillene jeg har spilt i denne sjangeren. Gleder meg! Lenke til kommentar
cannavaro Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 dette blir bra har gledet meg siden jeg fikk høre om det regner med at dette blir en av spillene som kan bli "årets spill" Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Gleder meg Vi har testet den forrige versjonen, og har skrevet en artikkel med våre førsteinntrykk av spillet. Skulle bare informere om at linken ikke er klikkbar. Lenke til kommentar
TST Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Vi har testet den forrige versjonen, og har skrevet en artikkel med våre førsteinntrykk av spillet. Skulle bare informere om at linken ikke er klikkbar. 6949425[/snapback] Dette er nå fikset. Takk for tips :-) Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Vi har testet den forrige versjonen, og har skrevet en artikkel med våre førsteinntrykk av spillet. Skulle bare informere om at linken ikke er klikkbar. 6949425[/snapback] Dette er nå fikset. Takk for tips :-) 6949494[/snapback] Ingen årsak Da var Gothic III Collectors Edition forhåndsbestilt fra cdon.com. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Nå funker det nok bra. Skulle hatt bedre maskin . Endret 27. september 2006 av SasaB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg