Ancistrus84 Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Hei alle! Jeg bestilte for rundt 1 1/2 mnd siden et hk og en cpu til komplett. Denne kom ca.14dager etter jeg bestilte den, jeg fikk aldri hentet pakken når den kom på Postkontoret og den ble sendt tilbake. i går fikk jeg en 'rar' regning fra komplett som det stod kun negative summer på, altså f.eks "-1114 totalt" Og giroen som var nederst på brevet hadde ingen beløper på seg, eller betalingsfrist. Noen som vet hva jeg skal med denne? Bare kaste den i regningskuffen og vente på en skikkelig regning? Lenke til kommentar
Arbo Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Høres ut som en kreditnota det der... Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Ring og hør. Sannsynligvis skal det være en regning på portoutgifter som komplett har hatt. Lenke til kommentar
Komplett.no Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Quote: Den 2002-11-01 15:10, skrev Arbo:Høres ut som en kreditnota det der... Hei, Det er helt riktig. Dette er en kreditnota som viser at vi har kreditert inn varene til oss igjen, og at kunde ikke har noe utestående hos oss på sin konto. Derav ett minusbeløp. Dette er bare en kvitering på at dette er gjort, og ikke en regning til kunde. :smile: Komplett.no Salg [ Denne Melding var redigert av: Komplett.no Salg på 2002-11-01 16:06 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå