Dinsdale Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Jaja, gøy så lenge det varte. Dvd`en spinner ikke spillene, den finner ingen disc på en måte. Demoer fra hd kan spilles. Hva var nummeret man ringer og må man regne 2 til 4 uker uten maskin? Er det andre som har opplevd problemet med drevet? Isåfall dette problemet? Lenke til kommentar
nacho Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Det var synd! Jaja, du får jo med deg disse dagene med Bringing it home da Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Joda sant det. Men så var jeg midt i Lego SW 2 og det er et kongespill. Faen! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Dvd-rom som er gå'en altså. Tror min ryker snart også. Den lager noen forderdelig lyder av og til, har gjort det helt siden jeg fikk den. Jeg vet ikke hva som lager lydene, noen ganger høres det ut som det er disken som skrapes, men det har aldri skjedd, så jeg tror det er motoren som spinner disken eller viftene kanskje. For av og til slår viftene eller hva det er som lager det høye brøket når man spiller seg av, og jeg får en maskin som er helt stillegående, selv om den leser fra dvd'en... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Ja, ja, det var jo synd... Tok 5 dager for meg fra jeg hadde sendt den ut døren, til den var tilbake. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Vits å laga ny tråd for dette kver gang? Det finnes utallige andre trådar om XBOX 360 problem. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Vits å laga ny tråd for dette kver gang? Det finnes utallige andre trådar om XBOX 360 problem. 6949600[/snapback] Er helt enig med deg! Lenke til kommentar
Hossa Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Er ikke rart dvd romen slutter å virke da platene spinnes så helvetes raskt. Det må jo slite enormt over tid. Tror ikke PC'en min hadde holdt så lenge om den spant en DVD plate i 12x hele tiden for å si det slik. Lenke til kommentar
ErikBlodøks Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Min ble produsert 19/04/06 .. Se bakpå konsollen hvor det står MFR Date, så kan vi se om de nyere konsollene også ikke holder mål. Trodde jeg ville være trygg fremover med den nye konsollen, etter innlevering av den gamle som var produsert i slutten av 2005. Vel har ringt nå... Nummeret til Xbox 360 kundeservice Norge, eller skal vi si Sverrige..: 800-14174. Tror de stenger 16-1700. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Husk nå for all del å ikke sende med HD'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå