jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 [ Denne Melding var redigert av: mais på 2002-12-06 19:27 ] Lenke til kommentar
SuperFly Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 system idle er "fri" cpu... DVS at hvis du har system idle på 60 % vil det si at andre prosesser bruker 40% tilsammen! Med andre ord... desto høyre system idle desto mindre belastning på CPU. Lenke til kommentar
bushdevil Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Bruker maskinen 100% av CPU sånn ellers. Det gjorde min, og jeg fant ut at det var problemet med XP og divx'er som gjorde det. Måtte inn i registeret for å slette en key eller noe. Søk på forumet så finner du det sikkert. Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Ikke for å være slem mais, men jeg måtte bare le litt av denne. Flytte den til humor? Lenke til kommentar
jjjjjjjjjjeeeeeeeeeeee Skrevet 1. november 2002 Forfatter Del Skrevet 1. november 2002 ok da sorry jeg spurte.. men viss man tar en titt her så ser man at ting ikke er helt som de skal være... Lenke til kommentar
Arbo Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Så litt merkelig ut det der ja.... CPU Usage står på 53% når den burde stå på 0-1%. Men det er sikkert ikke så gunstig å ha 5 svchost.exe kjørende samtidig. Prøv å stanse ihvertfall den ene av de to som står under System. Tipper den er lagt inn dobbelt i et eller annet register. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå