aspic Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Mennesker er dyr. Vi er skapt nakne osv. Synes det er greit jeg. Hvor ofte ser man ikke bikkjer ha seg? Eller den uskyldige katten i gata? =o Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Ekshibisjonister er som regel noe av det styggere med to ben og puls, så nei, jeg er ikke for offentlig sex. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Vist folk vil ha seg i parken BAK en busk, i et prøverom, offentlig toalett, etc.. Så gjerne for meg, men hadde jeg sett noen på plenen MIDT i parken, så hadde jeg ikke greid å holde meg for å kaste stein eller pinner på de. Men når det er sagt, så har jeg en arbeidskollega som ikke eier grenser, verken han eller fruen. "Kirkegård" og "Bak kirka under en vielse til familiemedlem" er vel de værste han har nevnt. Ellers så er prøverom, toaletter, bilen i parkeringskjeller, etc ofte nevnt. Så det er jo en grunn til at han er glad i å gå med dama på shopping. Parkere i parkeringskjeller, SEX - fly fra butikk til butikk å prøve tøy, SEX - finne en resturant å spise på, SEX PÅ TOALETT - mer shoping, SEX, ned i parkeringskjeller å finne bilen, SEX. *litt overdrevet* Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Parkere i parkeringskjeller, SEX - fly fra butikk til butikk å prøve tøy, SEX - finne en resturant å spise på, SEX PÅ TOALETT - mer shoping, SEX, ned i parkeringskjeller å finne bilen, SEX.*litt overdrevet* 6952489[/snapback] Ikke rart vi jenter elsker å shoppe Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 hadde ikke gjort meg noe akuratt Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Offentlig sex skjer ikke så ofte her nord pga klimaet, med 5-7 grader de siste dagene så tror jeg nok det ble en kald fornøyelse, eller karnsje de prøvde å holde hverande varme? tror det har vært bede om de hadde funnet seg et kratt, det er plenty av dem på Melbu Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 5-7 grader er da ikke kaldt, prøv sånn ca minus 20'C, på fjellet vinderstid, det er kaldt. Men det går ann å ha sex alikavel, tro det eller ei. Lenke til kommentar
QBab Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Viss de ser bra ut så er det greitt for meg. Hahah Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 5. februar 2007 Del Skrevet 5. februar 2007 Greit for meg om noen har offentlig sex, gjort det selv så... Men som en annen her sa, vi er dyr... Lenke til kommentar
Epixx Skrevet 6. februar 2007 Del Skrevet 6. februar 2007 (endret) Greit for meg om noen har offentlig sex, gjort det selv så...Men som en annen her sa, vi er dyr... 7879612[/snapback] Bare dyr bumper en 5 måneder gammel tråd edit:skriveleif Endret 6. februar 2007 av Thomas` Lenke til kommentar
CFD Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg har bumpet tråder fra 2001.. Første gang i 2004 og andre gang i 2006.. Desverre ble den stengt i 2006. CFD sin første tråd på forumet =) Men hvis vi skal fortsette diskusjonen. Jeg har fortsatt til gode å støte over noen som har sex offentlig.. Jeg vil ikke kunne gi et godt svar før jeg oppdager noen som holder på feks i nordnesparken som er et parkområde som ikke er så langt vekke. Det er jo på midten av vinteren så man skal være ganske kåt for starte å humpe på hverandre nå. Lenke til kommentar
Funkpower Skrevet 7. februar 2007 Del Skrevet 7. februar 2007 Nei vet du hva. Sex på offentlige steder er ulovlig og håper det forblir sånn. Det er greit hvis de holder seg vekke fra folk. Kanskje bak noe, så det nesten er umulig å se dem. Men på en brygge eller et busstopp? Nei æsj. Jeg har ikke interesse av og se på folk ha sex. så mange fine folk er det ikke. Lenke til kommentar
tfw Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Æh... Folk kan vel få knulle hvor de vil. Plager ikke meg 6950196[/snapback] i din seng? :!: Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 (endret) Kan ikke noen ta å ha litt heftig offentlig sex i vårt lokale busskur eller noe slikt? :!: Endret 9. februar 2007 av Kontorstol Lenke til kommentar
tfw Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 jeg hadde sex på et offentlig toalett en gang Lenke til kommentar
Asstroll Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 jeg hadde sex på et offentlig toalett en gang 7906824[/snapback] Ohh big deal Ingen så deg da, er ikke noe spenning da Lenke til kommentar
Rambo116 Skrevet 9. februar 2007 Del Skrevet 9. februar 2007 Det er ikkenoe hyggelig å se det tror jeg... har ingen erfaring med det... men jeg tror jeg ikke ville ha likt det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg