XanderX Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 db.no Hva syns dere om denne måten å ha sex på, på open gate Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg vil gjerne bestemme selv om jeg vil se på andre mennesker humpe. Skal folk ha sex offentlig, så får de ta det bak en busk! Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 La nå folk ha det litt gøy... Nei, det plager ikke meg, men jeg skjønner godt at det kan plage andre. Er det ulovlig, så er det det! Lenke til kommentar
pengegaute Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Er greit å titte på litt offentlig sex på Ibiza og Kos, men det blir kanskje litt kulturkrasj i Melbu? Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Vel, dette er temmelig naturlig da... bare å tusle videre det vel? Sålenge du ikke er nærmeste nabo eller noe da Da skjønner jeg at folk reagerer Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 "Når folk puler på bryggen rett ved siden av meg, på bussen, eller ved festningen når jeg går på tur er det ikke så jævlig kjekt, men herregud, utenom det, hump on!" Det sa en kompis til meg mens vi diskuterte dette. Jeg er ganske enig med ham ^_^ Lenke til kommentar
snoemann Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 På festningen når jeg hadde gått tur hadde egentlig ikke vært så ille farlig synes jeg Men det er jo meninger.. Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Det er to typer offentlig sex syntes jeg. Det der er vel å dra det litt langt. Her snakker vi om to folk som vil at hele verden skal se dem. Ikke bare spenningen at de kanskje kan bli sett. Men reglerett stille seg opp midt i gaten å fyre løs... Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Enig med Hanne og CK. BTW, tipper foreldrene er stolte Lenke til kommentar
XanderX Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Ja. men seriøst hvor mye skriveri det ble om det. På vg i går og vol.no og i dag er det på db.no. Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Ja. men seriøst hvor mye skriveri det ble om det.På vg i går og vol.no og i dag er det på db.no. 6950057[/snapback] Det skjer lite i Norge for tiden Lenke til kommentar
Bønne Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Æh... Folk kan vel få knulle hvor de vil. Plager ikke meg Lenke til kommentar
Hel Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 db.no Hva syns dere om denne måten å ha sex på, på open gate 6949068[/snapback] Lo godt da jeg leste saken. For et herlig friskt par! Selvsagt må de ikke få lov til å fortsette. Man skal ta hensyn til andre og, men når de først nå begikk et lovbrudd så synes jeg dette var en av de bedre Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Æh... Folk kan vel få knulle hvor de vil. Plager ikke meg 6950196[/snapback] Samme her, eller egentlig ikke. Så lenge de gjør det i skjul, sikkert andre som plages av det. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Tenk på hjertet til gamle menn når de ser dette da :!: Haha. Fra spøk til alvor.. Sex er en naturlig ting, men man kan jo ha såpass respekt at man ikke fyrer løs på åpen gate. Greit nok at folk får et kick ut av prøverom osv. fordi det er muligheter for at noen merker det, men jeg syns det er litt annerledes. Det er jo mer skjult. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Det finnes vel i grunn to type mennesker som gjør dette: De som gjør det av ekshibisjonistiske grunner De som søker spenning av muligheten for å bli fersket Tror nevnt par faller i første kategori.. Lenke til kommentar
Hel Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Edit: Vi var flere som postet samtidig. Endret 27. september 2006 av Hel Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Eneste grunn til at folk finner slike hendelser sjenerende er pga dagens samfunnsnormer og tabuer. Mennesker er dyr som i utgangspunktet lever av den ene grunn alene: å føre gener videre koste hva det koste vil. Lenke til kommentar
Hel Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Eneste grunn til at folk finner slike hendelser sjenerende er pga dagens samfunnsnormer og tabuer.Mennesker er dyr som i utgangspunktet lever av den ene grunn alene: å føre gener videre koste hva det koste vil. 6950748[/snapback] lol :!: Enkelte blir støtt fordi vi har beveget oss et stykke bort fra apesamfunnet. Og kanskje du lever "av den ene grunn alene" å formere deg. Vi andre klarer å tenke på andre ting også. Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Vi er veldig flinke til å skille oss ut fra naturen og se på resten som dyr men de primitve instinktene er fortsatt inntakt. Les: utgangspunktet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg