Stinger Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Kan noen hjelpe? Installerte Windows XP Pro ( og oppgraderte til SP2) på nytt system (Core 2 Du0) og alt var raskere enn på mitt gamle system. Men kun en av kjernene var i funksjon. Installerte så som forsøk Vista RC1 (64bit) og da var begge kjernene i funksjon og systemet dobbelt så raskt som i XP. Er det noen som har forslag til hva jeg har gjort galt og hvordan det kan løses? Lenke til kommentar
oliwetti Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Sjekk bios-oppdatering og diverse driveroppdateringer fra hovedkort-produsent... Lenke til kommentar
Stinger Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Sjekk bios-oppdatering og diverse driveroppdateringer fra hovedkort-produsent... 6949086[/snapback] Ja, det ble gjort like etter installasjon. Lenke til kommentar
sunnhetsmannen Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 På min AMD X2 måtte jeg installere en egen driver for prosessoren. Har du installert din til Core 2 duo? Lenke til kommentar
Stinger Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 På min AMD X2 måtte jeg installere en egen driver for prosessoren. Har du installert din til Core 2 duo? 6949515[/snapback] Nei! Takk skal du ha. Håpet det samme gjelder denne cpu-en. De eneste nye driverne jeg har installert hører til hovedkortet. Men nå skal jeg søke hos Intel og MS Lenke til kommentar
Stinger Skrevet 30. september 2006 Forfatter Del Skrevet 30. september 2006 Har ikke funnet løsning på problemet. Er det noen som har sjekket testet ytelsen på sin Core 2 Duo i Sisoft Sandra. Min prosessor yter her bare halvparten av hva den skal kunne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå