Gå til innhold

Splinter Cell Double Agent, forventninger?

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha det til 360. Spillet blir litt for enkelt på PC da man kan lagre hvor man vil. Joypad er også å foretrekke til splinter cell.

6968031[/snapback]

På Chaos Theory på x-box kan man save hvor man vil, blir vel slik med konsollversjonen an DA og.

Btw: er jeg den eneste som synest SC spillene blir kjedelige på slutten, CT var gøy på starten, men de 2-3 siste oppdragene fullførte jeg bare for å runde det. Var like dans på det første spillet, litt mot slutten ble det bare kjedelig.

Vet ikke om det ble for repeterendes eller hva.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg skal ha det til 360. Spillet blir litt for enkelt på PC da man kan lagre hvor man vil. Joypad er også å foretrekke til splinter cell.

6968031[/snapback]

Du kan lagre hvor som helst på 360n også. Men du kan jo seff velge selv å la være å lagre.

Kjøpte det på Elkjøp Rolvsøy (Fredrikstad) i går ... 7 stk igjen der, så løp å kjøp :)

Lenke til kommentar

6968031[/snapback]

Du kan lagre hvor som helst på 360n også. Men du kan jo seff velge selv å la være å lagre.

Kjøpte det på Elkjøp Rolvsøy (Fredrikstad) i går ... 7 stk igjen der, så løp å kjøp :)

7110926[/snapback]

Shit..kjøpte sist onsdag i Spaceworld Sarpsborg (storbyen) for 699kr :cry:

Lenke til kommentar

6968031[/snapback]

7110926[/snapback]

7111106[/snapback]

Sist onsdag? Som i onsdag 11oktober? Ikke faen om du gjorde..

Lenke til kommentar

6968031[/snapback]

7110926[/snapback]

Ja, fant ut det der. Uansett et skikkelig bra spill. Er du fan av serien, er dette et spill som du ikke klarer å legge fra deg.

Lenke til kommentar

6968031[/snapback]

7110926[/snapback]

7111106[/snapback]

Sist onsdag? Som i onsdag 11oktober? Ikke faen om du gjorde..

7111176[/snapback]

Er vel ikke så vanskelig å skjønne at jeg mente onsdagen som var?

Lenke til kommentar
Er vel ikke så vanskelig å skjønne at jeg mente onsdagen som var?

7126108[/snapback]

Jo det er vanskelig å skjønne, for jeg tviler veldig sterkt på at noen butikker selger spillet en og en halv uke før release.

7126156[/snapback]

Eller i det heletatt har fått spillet 2 uker før release...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

håper ubisoft slipper ut en patch eller fiks til dette spillet, det er ikke så moro når AI tuller seg til på div baner. spillet er var ikke så galent bedre en de forige men det er alt for få baner også likte jeg ikke avslutningen

Lenke til kommentar

Jeg syntes spillet var veldig bra, opplevde ingen bugs :) ble forresten veeeeldig overaska da jeg så innledningen venta på at sam skulle bevege seg så viste deg seg at det var gameplay :p hehe ekte bevis på nestegenerasjon grafikk. Men syntes de senere brettene var litt kjedelige, skulle også ha vært flere "spillende Cutscenes" eller hva jeg skal kalle det hvor man får vanskelige valg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...