Gå til innhold

Splinter Cell Double Agent, forventninger?

Anbefalte innlegg

Jaa. Da var det én måned til Splinter Cell Double Agent slippes. Må vel være flere enn meg her som gleder seg? Tror dette faktisk er den eneste spillserien jeg har fulgt gjennom alle spillene, og vært like mye i ekstase hver gang jeg har rundet de. Bare elsker denne serien. Jeg tror dette spillet blir helt sjef så klart. =) Håper på en masse nye fete moves og våpen. Savner litt at man kan gå litt hvor man vil og sånt. Og håper man kan bruke kniven som man vil, i stedet for bare å skjære av strupen på folk. Å kaste kniven hadde også vært dritkult. :D

Hvilken plattform skal dere ha spillet til? Jeg skal ha det til pc, da det er det jeg alltid har spilt det på og er vant til. Ellers måtte det bare blitt PS2 og det suger jo balle i forhold til pc så. Må bare oppgradere skjermkortet først. :p

Mulig jeg starter tråden litt tidlig, men da får jeg heller bare vekke den til liv igjen rett før.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir vel til at jeg kjøper spillet til PC, og bryter med tradisjonen min, som er at Spilnter Cell skal spilles på PS2. Håper og tror at Ubisoft leverer varene nok en gang.

6959443[/snapback]

Spørsmålet er ikke om de leverer varene, men når. ;)

Men det er jo x360 som er den korrekte plattformen. :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...