Kebab GUD Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 hvis ikke navnet sier deg noe så er du for ung.. kunne ønske de kom ut med den i rommet jeg .. det var min favoritt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 Har mange gode minner frå den serien, derfor vil eg og halde meg unna, for ikkje å øydelegge dei. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 er 16 pr er jeg for ung da? kanke noen vise bildet fra serien da Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 20. oktober 2006 Del Skrevet 20. oktober 2006 (endret) Endret 20. oktober 2006 av Nevnarion Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. oktober 2006 Del Skrevet 23. oktober 2006 Akk. Elskbart. Jeg savner den serien. Når neste lønning er inne, skal denne kjøpes. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 25. oktober 2006 Del Skrevet 25. oktober 2006 (endret) Oppe til vurdering, hadde jeg kunne fått den med kroppen vår eller hva den nå hette, så hadde det vært knall. Det var en gang ett menneske har jeg få minner av. Men, den om kroppen vår (Det var en gang - livet.) har jeg mange gode minner fra.. Endret 25. oktober 2006 av lock-aze Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) It brings back memories....Jeg elsket den serien da jeg var liten..skal absolutt ha den på dvd...ingen tvil... Endret 6. november 2006 av Scortech Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Husker denne serien sinnsykt godt, skal uten tvil anskaffes Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 aaaah.... brings back memories... Må kjøpe den på dvd eller noe ass. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 7. november 2006 Del Skrevet 7. november 2006 Den setter virkelig dagens barne-tv i perspektiv, ingenting av den dritten som er ute nå kan engang sammenlignes med Once Upon A Time.... Man. Fant introen på youtube Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 17. november 2006 Del Skrevet 17. november 2006 Kjøpte denne pakka i dag. Den er absolutt verdt kjøpet! Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 18. november 2006 Del Skrevet 18. november 2006 En genial serie, husker den så sinnsykt godt fra barndommen Likte den delen med Roma og i Kroppen best Tror jeg skal kjøpe den, men er litt usikker angående at jeg kan ødelegge et barndomsminne Skal på platekompaniet snart, så da får vi se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå