mushi Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Denne lærerike serien de fleste husker fra de var små har nå kommet ut på dvd Denne skal kjøpes! Tror dette er en av de seriene jeg husker best fra jeg var liten. Flere som har gode minner? Endret 27. september 2006 av mushi Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Hehe. Den har jeg hatt på dvd en stund alt. Stilig boks. Bra serie. Lenke til kommentar
Uknuselig Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Linken funker ikke. du må trykke på direktelink på cdon. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Ahh, finfin serie. Mer lærerikt når det også underholder. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Som med alle andre barndomsminner; HOLD DEG UNNA! La det forbli barndomsminner. Om abstinensene blir for store, se i ekstremt små porsjoner. Vi snakker klipp, ikke episoder. Ser du såpass at du klarer å få med deg noe så oppdager du hvor dumt/kjedelig/idiotisk det du elsket i barndomen var. Eneste som går fri er Pompel og pilt for den eldre generasjonen og Streken. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Gah! Dette bringer frem vonde minner fra barneskolen da vi ble tvunget til å se på dette her. Fysj og fy! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg husker den serien som var i samme "greia" som denne, men den handlet om kroppen. Den likte jeg. Er ikke den på DVD da? Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Jeg husker den serien som var i samme "greia" som denne, men den handlet om kroppen. Den likte jeg. Er ikke den på DVD da? 6962481[/snapback] savner denne jeg også, noen som vet om den er på DVD, evt når/om den kommer? Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Husker den veldig godt. Faktisk så kom dvdene i posten i dag Lenke til kommentar
Xiphac Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 "Det var en gang et menneske" husker jeg bare fragmenter av fra da jeg først så den da jeg var liten,og har i den senere tid hatt lyst til å se denne serien igjen. Men er litt usikker på om jeg da vil ødelegge de gode minnene jeg har fra den,og at jeg i dag bare vil synes at det er for dumt og kjedelig. Det er muligens bedre å huske det som det var...som olsen nevner her. Lenke til kommentar
reds Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Denne serien ble sett på i tidlig alder, på barneskolen og på ungdomsskolen. Knall serie! Lenke til kommentar
Blue Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Ja gode minner fra den serien, merkelig at ikke NRK (Norsk Reprise Kompani) sender den serien oppat Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Denne skal kjøpes, ser forresten at platekompaniet selger den billigare enn cdon. faktisk til 399- Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Det jeg faktisk husker best var introen. For ikke å snakke om musikken i introen. Den var genial. Tror ikke jeg vil se den igjen som enkelte før meg har nevnt. Vil ikke ødelegge dette barndomsminnet. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Som med alle andre barndomsminner; HOLD DEG UNNA! La det forbli barndomsminner. Om abstinensene blir for store, se i ekstremt små porsjoner. Vi snakker klipp, ikke episoder. Ser du såpass at du klarer å få med deg noe så oppdager du hvor dumt/kjedelig/idiotisk det du elsket i barndomen var. Eneste som går fri er Pompel og pilt for den eldre generasjonen og Streken. 6962431[/snapback] Fullstendig enig. Jeg vokste opp på 70-tallet med en tv kanal. "Det var en gang et menneske" var en højdare på den tiden, tror Nrk sendte den minst 2 ganger i den perioden og jeg var helt oppslukt. For et par uker siden fikk jeg låne dvdboksen med samtlige episoder. Det var neeeedtur!! Så nok 2-3 episoder før jeg gikk lei. Joda, det var litt nostalgisk, men tidenes tann har slitt på denne serien. Foreldre kommer nok til å gi denne boksen i julegave i år, kanskje mest fordi de selv har lyst til å gjenoppleve gamle minner. Mange barn vil bli skuffet.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 De fleste sånne gode barndomsminner vil du egentlig ikke se igjen. Du vil bare mimre om hvor bra de var. Du setter deg ikke ned og ser alt sammen en gang til og faktisk syns det er like bra. For som oftest er det ikke det. Men det er å se igjen litt av det som er gøy. Så små doser altså. En hel dvd-samling blir nok mest for selvfølelsen sin del. Lenke til kommentar
janelo Skrevet 2. oktober 2006 Del Skrevet 2. oktober 2006 Serien er bare bra, veldig flott at den er kommet ut i en DVD box. Jeg var helidig å fant den til kun kr 199 på en Hydro Texaco stasjon i Arendal i går. Noen billigere? Lenke til kommentar
farballa Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Kom over denne på Platekompaniet i går. Som framtidig historielærer så måtte jeg ha den Og etter å ha sett det så må jeg si at enkelte episoder er på høyde med enkelte forelesninger på blinderen... Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 15. oktober 2006 Del Skrevet 15. oktober 2006 Billigere ja men har jo ikke lov å si det her. Betaler jo for bredbånd da , men det teller vel ikke med i pris. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 19. oktober 2006 Del Skrevet 19. oktober 2006 hvem serie?? liken funker ikke :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå