oerhört Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Det mest imponerende med The Angel of Death er hvor godt det fungerer, tross alt. Les mer Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Kjempebra omtale, spillet ser godt ut for denne sjangeren.... Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Stort sett enig med anmelderen. Men det var to ting til som plaget meg litt: - Spillet var litt for kort: En vanlig innvendig mot dagens eventyrspill. - Det hadde en brå slutt: Plutselig var det veldig heftig og så var det brått over. Uten noe videre forklaring, epilog eller outro video. Det skuffet litt. 7/10 er passende karakter. Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 SirGalrim: Hvor lang tid brukte du på å spille gjennom spillet? Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 28. september 2006 Forfatter Del Skrevet 28. september 2006 Jeg vet at mitt navn ikke er Galrim, men jeg kan svare for meg selv: Jeg brukte rundt 16 timer på å komme gjennom spillet første gang. Lenke til kommentar
SirGalrim Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) SirGalrim: Hvor lang tid brukte du på å spille gjennom spillet? 6953616[/snapback] Hum. Tja. Jeg bruke en helg. Opp mot 20 timer tenker jeg. (Det inkluderte en hindring jeg ikke klarte å løse selv om jeg skjønte hva den gikk ut på. Så jeg måtte rulle "hjulene" rundt systematisk til "alle" alternativer var prøvd. Det tok sin tid! ) Endret 28. september 2006 av SirGalrim Lenke til kommentar
rakanishu Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Har selv spilt i gjennom dette. Brukte cirka 16 timer jeg også, men synes ikke spillet var for kort egentlig. Selvfølgelig hadde det vært artig om det var lenger, men akkurat passe lenge for min del. Ellers hadde jeg litt problemer med styringen i begynnelsen, men jeg fant ut at hvis man kombinerer tastaturstyringen og musestyringen så er det lett overkommelig. Må si jeg er helt enig i omtalen og karakteren Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg