Ingenting Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Dette er flotte greier folkens! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Sonic demo er oppe HVOR? Og til HVA? Lenke til kommentar
And.rs Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Utrolig bra! Så traileren i går og det ser utrolig bra ut. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Sonic demo er oppe HVOR? Og til HVA? 6948810[/snapback] Jeg synes det var ganske opplagt at det var til 360, men det kan vel bare være meg Lenke til kommentar
Ingenting Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Sonic demo er oppe HVOR? Og til HVA? 6948810[/snapback] Det er X06 nå og dette kommer til 360. Dermed finner du det på Markedplace på Xbox Live. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 prøvd demoen noen minutter, men er ikke noe for meg. kameraets X akse går feil vei for meg, og det er ingen options til å snu den. I tillegg så er kameraet veldig tregt å snu på, samtidig som Sonic selv har et jævla tempo. Greier ikke kontrollere fyren da. Grafikken var ikke all verden synes jeg. Bakke textures var uskarpe ca 10 cm fra Sonics ben. Spiller på 40 tommer HD TV. Men, så kjøpte jeg ikke 360'n for den type plattform spill heller da. Blir jo en Wii i huset her, så da kommer det vel noe til den.. Dr Peedee Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Ja dette var vel egentlig heilt ubrukelig. Og Sonic kan ta seg ein bolle. Ubrukelig kamera, dårlig kontroll over den blåe løperen og idiot musikk fra en annen verden. Og eg syns ikkje det er så moro å plukke opp ringer,stjerner eller lego mynter lengre. Sonic levde eit kort liv på min HDD. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Enig, dette var tøv. Men så finnes det jo svært få "barnespill" til 360 så slikt sett er nok dette bra. Men det var omtrent som Mala skisserer over. Lenke til kommentar
nacho Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Vil ha splintercellmasseffectforza2-demo NÅÅÅÅÅÅ! Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Hmm.. skal nå uansett få testet demeon. Virker som Wii-utgaven er mye bedre. Den forholder seg jo mer tro til kjernen til Sonic. Selv om spillet er "on rail". Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Hmm dette var grusomt... hvis kamerat hadde vært ok så hadde sikkert også spillet vært det. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Hmm.. skal nå uansett få testet demeon. Virker som Wii-utgaven er mye bedre. Den forholder seg jo mer tro til kjernen til Sonic. Selv om spillet er "on rail". 6949264[/snapback] Tja Wii versjonen kan bli meir artig med den nye måten å styre på. Men det blir ikkje nok for min del. Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Vil ha splintercellmasseffectforza2-demo NÅÅÅÅÅÅ! 6949122[/snapback] I second that. Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Hmm dette var grusomt... hvis kamerat hadde vært ok så hadde sikkert også spillet vært det. 6949329[/snapback] Enig i at kamera vinkelen var grusom, og at jeg ikke fikk til dette spillet i hele tatt! Men... Fikk bror min på 10år til å komme en tur til meg å prøve det, han rundet demo'n på 2 min på første forsøk, han brukte aldri kamera stick'n og så ut til å ha null problemer med en gang han plukket opp pad'n! Han hoppet hit&dit uten noe som helst problemer.. merkelig greier! Var litt sprøtt å se på etter mine store problemer... Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Dette var ikke noe for meg. Sånne spill er morsomt og spille med en liten håndkonsoll Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Synes det var veldig klønete og slow camera. Men kanksje noe som fikses på i fullversjonen. Synes også at det gikk utrolig sakte. Etter å ha sett trailere for denne tittelen så ventet jeg meg noe raskt og ukontrolerbrart (desverre var det bare ukontrolerbart) Litt skuffet nå Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 kjøper heller "orginale" Sonic som kommer til XBL Arcade Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 kjøper heller "orginale" Sonic som kommer til XBL Arcade 6950171[/snapback] Den der følger eg Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Dette ser veldig underholdende ut spør du meg http://www.youtube.com/watch?v=cDlh3Kq9ZC8 Skal muligens ha det på lanseringsdagen. Om ikke kort tid etter. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Dette ser veldig underholdende ut spør du meg http://www.youtube.com/watch?v=cDlh3Kq9ZC8 Skal muligens ha det på lanseringsdagen. Om ikke kort tid etter. 6950785[/snapback] Det der såg betraktelig meir morro ut. Kan bli artig med Wii kontrollern ihvertfall. Grafikken var da på høgde med det eg spillte på 360`en i dag såhg det ut som. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå