iChristian Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Finnes det noen lett måte å søke opp de av mine innlegg som har fått 0 svar? Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Dine innlegg eller dine tråder? Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Men da må man lete litt tilbake hvis man har en del tråder i mine innlegg. Det hadde vært hyggelig med en ting som "Mine Ubesvarte Innlegg" Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Men da må man lete litt tilbake hvis man har en del tråder i mine innlegg.Det hadde vært hyggelig med en ting som "Mine Ubesvarte Innlegg" 6948659[/snapback] Eller bare litt enklere, man kan jo søke på 2 mnd gamle tråder osv i Mine Innlegg, skulle vært ett alternativ for å se ubesvarte tråder man har laget! Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Lomz: Det var ment som ett spørsmål, er det dine _TRÅDER_ du vil ha svar på om er ubesvarte, eller dine _INNLEGG_? Hvis du skriver ett innlegg midt i en tråd, kan du jo aldri vite, uten å sjekke det at den er svart på. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Tror han mente Trådene sine, hvor jeg er helt enig, burde være en funksjon liknende den jeg allerede har nevt slik at man kan skjekke ubesvarte tråder. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Om han meiner ubesvarte tråder kan han jo gå inn i profilen sin og klikke på «Finn brukerens emner». Du kan ikkje sortere etter antal svar, men må bla litt. Eit anna alternativ er å starte eit nytt søk, skrive inn Lomz på «Filtrer etter brukernavn», sortere resultatene etter antall svar og søke kun i tittelen. Du finn eit sånt søk her: Link Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Eit anna alternativ er å starte eit nytt søk, skrive inn Lomz på «Filtrer etter brukernavn», sortere resultatene etter antall svar og søke kun i tittelen. Du finn eit sånt søk her: Link 6948759[/snapback] Tusen takk men det hadde vært fint med en egen knapp på siden til det. Endret 27. september 2006 av Lomz Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Er ikkje værre enn å lage ein snarvei i nettlesaren din det. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Er ikkje værre enn å lage ein snarvei i nettlesaren din det. 6950391[/snapback] Huff da. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Er ikkje værre enn å lage ein snarvei i nettlesaren din det. 6950391[/snapback] Optimisten synes det er skjønt at tornebusken har roser. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 3. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2006 Det hadde veart fint med en slik knapp, selv om jeg vanligvis er optimist hehe Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 24. oktober 2006 Del Skrevet 24. oktober 2006 Mulig det hadde vært fint men jeg er litt skeptisk til om en slik knapp hadde blitt brukt i noen særlig grad.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg