aschj Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Hei, Jeg har kjøpt en Shuttle SN27P2, og er storfornøyd, bortsett fra en merkelighet: CPU- og harddiskviftene går selv om maskina er slått av. De går på full hastighet (og lager følgelig rimelig høyfrekvente lyder), og slår seg ikke av etter ei stund, som ville vært fornuftig. Har noen erfaring med problemet og vet hvilken innstilling i BIOS jeg kan stille på for å få dem til å stoppe? Eventuelt andre tips som ikke innebærer å kutte strømmen mottas med takk. Mvh. Lenke til kommentar
General Musa Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Da har du satt maskinen i vente\hvilemodus, ikke skrudd av..... musa Lenke til kommentar
aschj Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Hmm nei. Jeg kan holde inne power-knappen i 5 sekunder for å tvinge den til å dø, men viftene går likevel. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Kanskje viftene er koplet rett på strømforskyningen? Strømforsyning: AC 120/230 V (mye info ) Lenke til kommentar
aschj Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Viftene er styrt, dvs at de viftene som går på full hastighet når den er slått av, går ikke på full hastighet når den er på. Innebærer ikke det uten videre at de står på hovedkortet? Lenke til kommentar
Sapphire Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Viftene er styrt, dvs at de viftene som går på full hastighet når den er slått av, går ikke på full hastighet når den er på. Innebærer ikke det uten videre at de står på hovedkortet? 6948781[/snapback] Hei. Sitter også med samme problemet, leste rundt på div forum og fant til slutt dette. http://www.sudhian.com/index.php?/forums/viewthread/93072/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå