Gå til innhold

3AØC (ikke dial-up vennlig)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenkte at siden tråden har sklidd ut nok fra før, kan ikke litt til gjøre så stor skade.

 

B|Real: Nei, du tar feil. Første brukeren min på dette forumet noensinne. Er ingen stor fan av dette opplegget. Synes det bare er så rart at nesten ingen andre ser poengene mine (de er jo klare som dagen, eller hva?), og så meg derfor nødt til å opprette en bruker for å trenge gjennom hos de "uvitende" massene.

 

Apropos tråden: Mange rare mennesker på det klassebildet, gitt (for å ivareta litt relevans til emne her).

 

 

Gi folket skikkelig brød og sirkus, ikke oppgulp og svada.

 

Ha en ellers fin dag!

 

-Kommers-Lars

Lenke til kommentar

Ikke rart tråden sklir ut når du plutselig skifter emne helt uten videre....

 

men en ting kommers, hvorfor registrere en bruker når det eneste du er ute etter er å hakke på HW.no? Hvorfor i det hele tatt lese HW.no?

 

Du står nå med 6 registrerte meldinger, alle om hvor kommersielt HW.no etter din mening er. Brukernavnet ditt er heller ikke spesielt heldig. For å si det rett ut: Du virker som en useriøs drittunge som kun er ute etter å sverte HW.no kanskje pga du jobber for en konkurrerende side eller at du av andre grunner er misunnelig. Kanskje, er du blitt bannet fra forumet og nå sur på HW.no. Ikke vet jeg, men du må da også greie å se at imagebygginga di ikke er spesielt heldig. Kanskje skjønner du også at det ikke er så veldig interesant hva du mener av den enkle grunn at det eneste du maser om er hvor kommersielt HW.no er. Vi andre er her faktisk pga at vi *liker* HW.no og brukerne av HW.no

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...