Anders Leipsland Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Slik ser vi ut klassebilde [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-11-04 21:37 ] Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Nilsen?? HVA? hvorfor har du ikke sagt det før? PS: Klassen din ser direkte .. stygg ut.... og hva **** er det som ligger det?? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 fancy klassebilde! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 1. november 2002 Forfatter Del Skrevet 1. november 2002 K-DoG: Jeg har faktisk nevnt Nilsen før, men kanskje ikke til deg. men du har nå ikke spurt heller da :wink: og vi ser da veldig fine ut, men jentene er vel 2 år for gamle for deg... Artic: hæ? Lenke til kommentar
|Cipher| Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Pen morgenkåpe, nesten lik min. Bare at min er helt babyblå, og kjøpt på freetex for 20kr :razz: Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Quote: Den 2002-11-01 18:22, skrev Anders Leipsland:og vi ser da veldig fine ut, men jentene er vel 2 år for gamle for deg... hey hey hey .. 1,5år min venn !!! ... men jeg kunne nok også gått etter de ... er ikke bare yngre jenter jeg liker :smile: Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 hehe, nei det var noe jeg så på en Seinfeld episode, hvor de, la oss si det pent, "mindre" heldige jobbet Lenke til kommentar
allyse Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 ROFLMAO Og jeg trudde min gamle klasse så fæl ut! Herregud da mann. Jeg har rett og slett ikke ord Mvh A. Lyse Edit til meg selv: De fleste jentene var ikke så verst, men dere gutta. blæh :razz: Dobbel edit: Dette er nesten litt flaut, men jeg kan ikke stoppe å flire. <font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: allyse på 2002-11-01 22:41 ]</font> [ Denne Melding var redigert av: allyse på 2002-11-01 22:44 ] Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 1. november 2002 Forfatter Del Skrevet 1. november 2002 Quote: Den 2002-11-01 22:39, skrev allyse:Edit til meg selv: De fleste jentene var ikke så verst, men dere gutta. blæh :razz: vel jeg hadde ikke likt om du synes vi gutta var sexy... :wink: Lenke til kommentar
allyse Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 Quote: vel jeg hadde ikke likt om du synes vi gutta var sexy... :wink: Lol. Det hadde tatt seg ut ja :razz: Mvh A. Lyse Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 1. november 2002 Del Skrevet 1. november 2002 småpsycho klasse.. Lenke til kommentar
Blod Skrevet 2. november 2002 Del Skrevet 2. november 2002 Med en gang jeg så det bildet trodde jeg det var du som lå der i dine litt for små superman klær, men så feil kan man ta Lenke til kommentar
CFD Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Vell når jeg får klassebildet kan jeg også poste mitt bilde da. Men du kunne ha laget den litt mindre da.!! Du er ikke så viktig at vi vil Zoome inn på deg.. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. november 2002 Forfatter Del Skrevet 4. november 2002 CFD, jeg har ikke scanna bildet selv. jeg ba om å få bildet i god kvalitet og jeg var for lat til å åpne photoshop, men jeg skrev at det ikke var dial-up vennlig da. du har jo 100Mbit så du kan umulig ha merka størrelsen noe særlig.... Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 4. november 2002 Del Skrevet 4. november 2002 Jeg vil også ha supermanndrakt!!!! Men bare for å få avklart det: Andres, er du han i morgenkåpe?? Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 5. november 2002 Del Skrevet 5. november 2002 øhh, ja, jeg så navnelisten under bildet nå..... Lenke til kommentar
CFD Skrevet 6. november 2002 Del Skrevet 6. november 2002 Vell jeg synes Anders er litt morsom jeg. Sitter der i pysh og smiler fordi han vet at folk kan se inn under den Pysjen hans.. Sånn er det vell og være litt usikker på sin seksuelle legning :smile: :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå