MasterShake Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Link Noe av det beste jeg har sett.. EDIT: Er vel strengt tatt PC-versjon, men det kommer jo til Xbox 360, så hører hjemme her. Endret 27. september 2006 av MasterShake Lenke til kommentar
nacho Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Fet fysikk og bra lys, håper det blir utnyttet til fulle i gameplayet. Kommer sikkert ikke til å spille dette om det blir for skummelt Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Ser helt utrolig ut! Blir spennende å se hvilken grafikk spillet får på Burken i forhold til PC. ENDA et spill jeg ser ut til å måtte kjøpe Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Anandtech artikkel With that said, Markus expects the visual and gameplay experience to be identical on the Xbox 360 and the PC when Alan Wake ships, hopefully without any in-game load screens. Håper dette blir tilfelle. Har stor tro på dette spillet, da jeg elsket deres to Max Payne spill. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 EDIT: Er vel strengt tatt PC-versjon, men det kommer jo til Xbox 360, så hører hjemme her. 6948392[/snapback] Den gjer no ikkje det då. Derimot kan den plasseres under "Generelt" sånn at både PC og konsoll-folket kan diskutere spelet. Tråden flyttes derfor dit. Lenke til kommentar
Straffa Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Devs om X360 versjonen 360 is our main platform, it'll look good on that. Link Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Der funka det. Ser indeed helt sykt rått ut. Gleeeeeeder meg. Men man så jo ikke noe særlig av gameplayet. Som TCi sa her under meg. Endret 27. september 2006 av geedoo Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Ingen skikkelig gameplay ennå? Jaja, får vente enda lengre før jeg bestemmer om jeg skal skaffe meg det. Greit at de vil demonstrere teknologien, men jeg vil se innholdet nå. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Jeg blir imponert hvis dette ender opp med å se like bra ut på 360. Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Gameplay kommer nok på X06. Dette var vel mer en demonstrasjon av Intel prosessoren i stedet for selve Alan Wake. Lenke til kommentar
ImmortalTechnique Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Ser bra ut ja. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 MÅ man ha Windows Vista for å spille dette på PC? Synes jeg leste det en gang for en stund siden... Husker ikke hvor da. Men det er mulig jeg har lest feil. Det er så lenge siden at jeg husker det ikke.. Lenke til kommentar
graks Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 i følge remedy må du har dual core cpu for og kunne spillet.jeg gleder meg helt utrulig til spillet kommer ut. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Veldig fin grafikk ja Kjem dette på ps3? Lenke til kommentar
Nvidia89 Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Nei! Det er vell microsoft som utvikler det. edit: Var vist Remedy, men microsoft som gir det ut. Endret 27. september 2006 av Nvidia89 Lenke til kommentar
graks Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 sjekk ut disse nye skjermbildene fra alan wake.ser helt fantastisk ut.detaljene på bilde er helt utrulig bra. http://www.alanwake.com/screenshots.html http://www.alanwake.com/screenshots/Alan_Wake_2006_002.jpg Image-taggen fjerna då bilete var så stort.-ttt Lenke til kommentar
edds Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Veldig, veldig imponerende. Hvis dette blir halvparten så bra som Max Payne-spillene, er jeg fornøyd! Lenke til kommentar
ttt Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Historia er nok det eg ser mest fram til. Eg liker historia og måten den blir fortalt på svært godt i Max Payne spela. Klarer dei å levere noko liknande her blir eg godt fornøyd. Håper at dei legg inn like mange små detaljer i dette spelet og. Grafikken trekk ikkje heller ikkje ned, men for meg vert den ikkje så viktig. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 (endret) Dette har sett frem til lenge nå, litt skuffa over at vi ikkje fikk noe mer info på X06 men :/ Skal ha dette til Xbox 360 og gleder meg Endret 28. september 2006 av gas Lenke til kommentar
mad-hatter Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Jeg har to ting å klage på. Det første er at han løper veldig rart og altfor fort. Det andre er trærne og buskene, som ser kjedelige ut i forhold til de fantastiske lys og vann-effektene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå