Gå til innhold

Acer Travelmate 8104 dropper ut tastetrykk

Camarogeddon

Anbefalte innlegg

Har en Travelmate 8104, som har hatt dette problemet en liten stund, men jeg brukte litt tid på å bli irritert nok på det.

Tastaturet dropper tastetrykk sånn ca når det føler for det, rundtomkring ett tegn per 20 i snitt. Problemet blir også merkbart mere utpreget når maskinen kjører på batteri kontra koblet til strømtilførslen.

Har skjekket, og det er ikke noen nye bioversjoner ute hos acer, i forhold til det jeg har, og maskinen har hatt samme problem både før og etter bytte av hovedkort, så det er antageligvis ikke feilkilden. Problemet har også vært der selv etter diverse formateringer av HD.. Noen som har erfaringermed samme problem, eventuelt noen kreative forslag til hvilken del jeg skal denge på for å få dette til å slutte....

maskinen er i utgangspunktet utenfor garanti, desverre.

takk for all hjelp,

-Camarogeddon

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har ett lignende problem selv, som er knyttet til bestemte taster. Noen tendenser der?

6948543[/snapback]

Nei, virker temmelig random, men må si jeg ikke har tenkt så nøye over hvilke tastetrykk den faktisk dropper... Får gjøre det på et tidspunkt.

-Camarogeddon

Endret av Camarogeddon
Lenke til kommentar
Dette gjorde min Travelmate 4500 wlmi og, særdeles irriterende.

6952754[/snapback]

hmm. kanskje jeg ikke er den eneste som har hatt dette problemet.. har funnet noen andre ved diverse søk, men det har vært folk som har hatt konflikter i sammenheng med ubuntu... noe som i denne sammenheng er litt urelevant..

men du sier "gjorde".... fant du noen form for fix?

-Camarogeddon

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...