Fin Skjorte Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Som tittelen sier så kommer ikke opp alle de trådene jeg har vært aktiv i opp i mine innlegg. Ser gjerne igjen tråden når når jeg ser på de ulike katagoriene. Hva kan jeg gjør for å fikse det? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Har du valt "fra alltid" under visningsalternativer (øverst på sida)? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 jess! får opp tråder som også er eldre enn de som ikke kommer opp Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 3. oktober 2006 Del Skrevet 3. oktober 2006 Jeg er veldig sikker på at du ikke får opp ting som ikke skal vise der, da ville flere og gjort det. Men kan jo være at jeg tar feil, har du noen eksempler? Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 4. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2006 Hei! Det er ikke det at jeg får opp ting jeg ikke skal ha. Det som skjer er at jeg ikke får det jeg skal ha. Altså at tråder jeg har skrevet i som ikke kommer på mine innlegg listen. Har i tillegg sjekket at postene fortsatt er der, og ikke har blitt slettet av en eller annen grunn. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 4. oktober 2006 Del Skrevet 4. oktober 2006 Ja jeg ønsker enda eksempler på det så jeg kan få undersøkt litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg