Lakus Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Eggen vurderer comeback Ble glad når jeg leste dette! Og jeg som aldri har brydd meg om fotball! Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Pen dobbeltopic. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=327 Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (Bør vel flyttes til fotball-forumet) Kan bli gøy med Eggen-comeback, lurer på hva han har i tankene. Har han tenkt å ta jobben til Høgmo som trener i Rosenborg da eller? Kan ikke si jeg ser helt for meg Eggen trene en annen klubb, fks. Brann eller no. :!: Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Denne tråden passer betre i fotballkategorien. Tråden flyttes dit. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 For å si det slik. Eggen comeback er bare noe media har forstått utifra det han har sagt. Snakka med han her om dagen... Han lo litt av det som var skrevet... Så det hele er nok litt oppskrudd i media, men det hadde definitivt vært gøy!! Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Kanskje vi skal riste litt liv i liket til Elvis og, og sette han opp på scenen. Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 29. september 2006 Del Skrevet 29. september 2006 Her er et lite "bevis" på at Adresseavisen elsker å feil sitere N. A. Eggen http://www.rbk.no/incoming/article65798.ece Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Uansett feilsitat så ville det vært litt spennende om han vendte tilbake. Ville han i såfall vende tilbake til RBK eller hvor ville han havnet? Lenke til kommentar
sk1rty Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hadde vært spenndede ja, men det er det samme som å tro på julenissen i en alder av 50 år. Eggen er en gammel mann blitt, og har ingen tanker om å komme tilbake som trener i norsk toppfotball. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå