dostojevski Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Kanskje feilpostet dette, men hele saken er så latterlig at den passer vel best i "humor"... Kort oppsumering til dere som ikke har fåt det med dere: Natt til mandag gikk fergen "Melshorn" rett i moloen på Hareid. Media rapporterte straks at det ikke var mistanke om promille. Det var bla. et lite innslag om dette på dagsrevyen mandag. Personlig er jeg overbevist om at "noen" har sovnet på jobb... Kona og jeg stakk ned på på moloen i går for å inspisere skadene. Jeg trodde det bare var kosmetiske skader på moloen, mens min bedre halvdel hevdet hardnakket at fergen hadde "gått halvveis igjennom". Særlig. En ferge gå halvveis igjennom moloen liksom, hahahaha... Et tips til dere som ikke har funnet ut dette ennå: Dama har alltid rett. Etter å ha sett stedet måtte jeg motvillig innrømme at hennes observasjon nok var betraktelig nærmere sannheten enn min. Jeg tok et par små filmsnutter med mobilen, så hvis noen vil se nærmere på galskapen har de mulighet til det. PS: I det ene klippet ser en en brygge som står oppført på innsiden av moloen. Det fremgår ikke så godt av filmen, men denne er blitt seriøst skeiv. I båten som ligger ved denne brygga lå det vistnok en kar og sov med musikk i øret. Han våknet visst ikke da fergen gikk på.... Enjoy! [edit:] Sånn. Da er de lagt ut. http://www.youtube.com/watch?v=qNNxtICam6U http://www.youtube.com/watch?v=daTLiYbuxzs Endret 27. september 2006 av dostojevski Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Mye kraft i stor båt kan man vel si hehe Lenke til kommentar
Tatt av vinen Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Må nok ha vært "dagen derpå"-kjøring ja. Lenke til kommentar
kimman Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Første video var det ikke så lett å se hvilke ødelegelse det var, men på den andre video ble det mye lettere å se.. Oi, helt sykt da.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Første video var det ikke så lett å se hvilke ødelegelse det var, men på den andre video ble det mye lettere å se.. Oi, helt sykt da.. 6955886[/snapback] Tar de ferjene støtt og stadig, og de er enorme. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 hehe noen har sovnet ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå