Gibblay Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Veldig interessant.Ser ut til å bli et killer kort dette i forhold til prisen. Etter hva jeg har funnet ut er det bare marginalt svakere enn 7900gtx. Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 5. oktober 2006 Del Skrevet 5. oktober 2006 Jeg kan nå bekrefte mine mistanker: dette er et noe nedklokket 7900GTX. maxet minnet på kortet da jeg klokket det til 1600 (800Mhz) og satte opp frekvensen på GPU'en fra 650Mhz til 698Mhz. No problemo... -må bare endre BIOS så jeg får identisk minnefrekvens som på GTX utgaven, og sjekke om minnet klokket lengre. Det jeg likte aller, aller best på toppen av det hele, er at vifta er så sinnsvakt effektiv, så temperaturen økte bare med 3 grader på kortet. Og vifta er effektiv. Så effektiv at jeg irriterer meg over at du ikke får slike løsninger på omtrent alle kort. Lenke til kommentar
PrayingMantis Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 (endret) Da har jeg også bestilt ettersom mitt 6800Ultra konka her om dagen Bestilte fra PSData hvor det nå bare koster 2095kr. Veldig bra Endret 11. oktober 2006 av gixxerman Lenke til kommentar
Din_Laban Skrevet 12. oktober 2006 Del Skrevet 12. oktober 2006 Her finner du en egen tråd om 7900GTO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå