Fjellfin Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Min jeep er av den høye sorten og det å legg på skia på takstativet går ikke uten trapp eller lignende: Et sidestep vil løse problemet, problemet der er at jeep forhandleren her i Trondheim tar nesten sju tusen for det Det er enkelt å montere og det koster usd 350 i USA. Noen som vet om jeg kan bare handle fra USA (bilen min er jo bygd der) en slik original del uten problem med biltilsynet ? Lenke til kommentar
Mr_Transam Skrevet 28. september 2006 Del Skrevet 28. september 2006 Det skal ikke være noe problem. Jeg har kjøpt masse deler til min 1996 gran cherokee limited. Men nå er jo den riktig nok importert i 2000 så den er 100% amerikansk. Men sjekk med Ebay før du evt kjøper via forhandler i USA. Jeg kan sikkert hjelpe deg med å finne billig del til deg Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 30. september 2006 Del Skrevet 30. september 2006 Hør med BG-NOR i Oslo. www.bgnor.no De kan skaffe det meste fra bla. COBRA.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå