lokeland Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 (endret) Jeg greide å klusse litt slik at når jeg åpner ei mappe åpnes den i et nytt vindu! Gjorde dette under mappealternativer i kontrollpanelet, under filtyper tror jeg. "open" står som standard, men alikevel åpnes hver mappe jeg åpner i et nytt vindu. Litt plagsomt i lengden! =) Hva gjør jeg får å gjøre om dette til at mappene åpnes i samme vindu? Endret 27. september 2006 av Glisevask Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 kontrollpanelet - mappealternativer Velg at mappene skal åpnes i samme vindu i det midterste feltet Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Har prøvd det, men klusset under alternativene for hver filtype. Altså under mappa hvor du kan endre noe i høyreklikkmenyen. Kan ikke ta screenshot nå, siden skolens PCer mangler alt som heter rettigheter! =S Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Bare skriv hvilken en du endret på, så skal jeg sjekke hva det står på denne maskinen. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Tror det var noe med paramteret "open" under åpnings/kjøringsalternativer for mapper under filtyper i mappealternativer. Surra no med hva som var standard! Nå står open som standard, men mapper åpnes fortsatt i nytt vindu. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Hos meg står ingen som standard under mappe (folder). Prøv å fjern Open som standard. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Gjorde det samme en tid tilbake. Reinstallasjon er nok den eneste medisinen. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. september 2006 Forfatter Del Skrevet 27. september 2006 Reinstallasjon dropper jeg.. Prøver heller å finne en løsning! =) Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Sett standard til ingen ting. Lenke til kommentar
Harvester Skrevet 27. september 2006 Del Skrevet 27. september 2006 Prøvd systemgjenoppretting? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå